ריינבוסיקס חוזר! צפו בסרטון בכורה של Rainbow Six Siege

Rainbow-Six-Siege-משחקיות

RSS: הפתעת הערב של יוביסופט באירוע E3 2014 היא ללא ספק חזרתה של סדרת היריות הטקטית ריינבוסיקס. על פי סרטון המשחקיות הראשון, היה שווה לחכות

סימני שאלה רבים עלו בשנה האחרונה בנוגע לעתידה של אחת מהסדרות הותיקות והפופולריות של יוביסופט, ריינבוסיקס. למרות שלא ידוע כרגע מה עולה בגורלו של כותר בשם Rainbow Six: Patriots שהוכרז בשנת 2011 והיו שמועות על אתחול שלו, המשחק החדש שהוצג עשוי להצביע על ביטולו. אז יש משחק חדש, עם זהות חדשה (RS:S) ומה שבטוח זה שהכותר שהוצג בתערוכת E3 הלילה, במסיבת העיתונאים של יוביסופט, היה לטעמי כוכב הערב, שאפילו הצליח לרגש.

את הסרטון של "ריינבוסיקס: מצור" שמרה יובי לסוף האירוע, מקום ששמור בדרך כלל למשחק הגדול ביותר שהיא רוצה שכולם יזכרו. למרות שלא מדובר ב IP חדש כמו שעשתה בשנתיים האחרונות, יובי חשפה סרטון משחקיות מהמולטיפלייר של ריינבוסיקס הבא שהציג סיבוב מלא מתוך המשחק, וזה נראה כך:

הפיתוח של המשחק החדש החל לפני 18 חודשים, עם דגש על מצב מרובה משתתפים סימטרי: שתי קבוצות בנות 5 שחקנים כל אחת, רצף מהיר של שישה משחקים באורך של שלוש דקות, אחד תוקף, אחד מגן ובאמצע בני ערובה.

כקבוצה ההתקפית, שחקנים יפרצו לחדרים וינסו לחסל את השחקנים יריבים, וניתן לפרוץ כל דלת, קיר או חלון, רק קחו בחשבון שאין respawns. כקבוצה המגינה, שחקנים צריכים לשמור על החדרים ולהקים מלכודות ליריביהם.

rainbow-six-siege אונליין

למרות שהדגש הוא על מולטיפלייר, Ubisoft Montreal הדגישה כי היא תיקח את הקונספט ותעביר אותו לחוויה לשחקן יחיד. יש לה זמן עד 2015, בו צפוי המשחק לנחות על המחשב האישי, Xbox One, PlayStation 4.

Rainbow Six: Vegas 2 היה הכותר האחרון בסדרה, ששוחרר לפני שש שנים. 6 שנים, ריינבו-6 חדש באופק והוא נראה מעולה.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

RIP RS Patriots