מיקרוסופט מכרה 6.6 מיליון קונסולות אקסבוקס ברבעון האחרון של השנה

Microsoft Shipped 6.6 Million Xbox Consoles

מיקרוסופט מדווחת על ירידה של 20% בהכנסות ממכירת קונסולות שנבעו מהורדת מחירים, אך עלייה בהכנסות ממשחקים

מספר ימים לאחר האירוע הגדול של מיקרוסופט, בה היא חשפה את משקפי Hololens ואת העתיד שלה עם מערכת ההפעלה ווינדוס 10, החברה דיווחה שלשום על תוצאותיה הפיננסיות לרבעון הרביעי של השנה שהסתיים ב – 31 לדצמבר 2014, מהן עולה כי הכנסות החברה עלו על הציפיות, עם 26.47 מיליארד דולר. בדיווח חשפה החברה כי היא מכרה (יחידות שנשלחו) יותר מ – 6.6 מיליון קונסולות אקסבוקס – Xbox 360 ו – Xbox One. להשוואה, ברבעון האחרון של השנה שעברה החברה מכרה 7.4 מיליון קונסולות אקסבוקס.

החברה ציינה כי מדובר "בביצועים חזקים של הקונסולה בעונת החג" אך לא סיפקה נתונים ספציפים וחלוקה בין Xbox 360 לבין ה – Xbox One, אולם הזכירה שה- Xbox One עקף את המכירות של ה – Playstation 4 בין נובמבר לדצמבר (מספר רשמי אחרון היה 10M יחידות).

Microsoft Shipped 6.6 Million Xbox Consoles During Holiday Quarter

 ירידה בהכנסות מקונסולות אך עלייה במכירת במשחקים

הכנסות החברה מקונסולות האקסבוקס הציגו ירידה של 20 אחוזים והסתכמו ב 703 מיליון דולרים. לגבי הירידה במכירות האקסבוקס 360 החברה טוענת כי "הצרכן העדיף לעבור לקונסולות מהדור החדש". הירידה הכללית בהכנסות ממכירת קונסולות קשורה כנראה להחלטה של החברה לקצץ במחיר של ה Xbox One בתקופת החגים, בהמשך להורדת המחירים הראשונה.

קונסולת ה-XBOX ONE
קונסולת ה-XBOX ONE

החדשות הטובות הן שהחברה הציגה עלייה במכירות בתחום התוכנה, ומכירת משחקים בלעדיים זינקו לסך של 171 מיליון דולר, הודות למשחקים: Forza Horizon 2 ו – Minecraf, וכמובן – Halo: The Master Chief Collection.

חברת סוני צפויה להודיע על תוצאותיה הכספיות לאותה תקופה ב -4 בפברואר ויהיה מעניין לראות כמה קונסולות פלייסטיישן הצליחה החברה היפנית למכור בהשוואה למיקרוסופט.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות