מחיר Xbox One צונח ל 350 דולרים לתקופת החגים

Xbox One price droped to 349

מיקרוסופט חושפת תג מחיר נמוך במיוחד לתקופת החגים הקרובה לקונסולה החדשה שלה: 349 דולרים, מחיר התחלתי לבאנדל (קונסולה+משחק). מה עם המחיר בישראל?

אומרים שדברים טובים מגיעים לאלה שמחכים, וחברת מיקרוסופט מקיימת בהחלט את האימרה הזו כשהיא חושפת תג מחיר אטרקטיבי במיוחד לקונסולה החדשה שלה ולמשך החגים בארה"ב, 349 דולרים בלבד (כ 1300 שקלים חדשים).

המחירים החדשים ייכנסו לתוקפם ביום ראשון הקרוב, ה 2.11 ויימשכו עד לתום השנה האזרחית, 31.12.14 ולדיל שכזה, אפילו סוני (שידה על העליונה) לא היתה מוכנה להמר.

הבאנדלים והמחירים

הבאנדל של הקונסולה עם המשחק Assassin’s Creed Unity יימכר במחיר של 350 דולרים, כמו כן, באנדל נוסף עם המשחק Sunset Overdrive יימכר במחיר דומה, לשתיהן אפשרות לתוספת של קינקט (+100$).

Xbox One Assassin’s Creed Bundle

הבאנדל המעוצב עם המהדורה המיוחדת של קונסולה ושלט בעיצוב של Call of Duty: Advanced Warfare יימכר ב 449 דולרים (כ 1700 שקלים) ויכלול גם כונן קשיח בעל נפח של 1TB.

Xbox One Limited Edition Call of Duty Advanced Warfare Bundle

והמחיר בישראל?

בסך הכל מדובר בהוזלה של 50 דולרים לכל הבאנדלים ולמחיר ריצפה חדש לקונסולות החדשות, מה שהופך את העסקה לכדאית. עם זאת, בישראל, לא צפויה הורדת מחיר כזו או אחרת לקונסולות החדשות של מיקרוסופט, והמחיר של הקונסולה צפוי להישאר ללא שינוי ובמחיר המחירון לצרכן שנקבע על-ידי מיקרוסופט ישראל– 2,299 שקלים וללא קינקט.

מקור: Major Nelson, Xbox Wire

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אגב ברשתות כמו בסט ביי,וולמארט וטרגט הבאנדל של ASSASSINS CREED יעלה בבלאק פריידי 329 ,בטרגט גם תקבלו כרטיס מתנה של 50 דולר שיכול לשמש לרכישת משחק נוסך או שלט-לפי חישוב לשי למשל ב353 דולר אתם יכולים להרוויח קונסולה עם שני המשחקים של ASSASSINS CREED פיפא15 ובקר נוסף ,עסקה משתלמת ביותר
על פי החוק בארת ניתן לייבא מכישרי בידור אישיים בסכום של עד 350 דולר (שר האוצר לפיד אישר העלאה של זה ל500 דולר אבל אני לא יודע אם היא נכנסה לתוקף) אז לכל י שיש קרוב משפחה בארצות הברית זה משתלם ביותר

תודה על המידע ליאב

אפשרי ליבא לארץ?(יש לי קרוב משפחה שטס לארצות הברית)אם כן זה יעלה יותר?

יופי של באנדלים מהלך מעולה של מייקרוסופט

באנדלים משגועים

וואיייי הלואי שהבאנדל של קול אוף דיוטי יגיע לארץץץץץץץץ

6
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x