Dying Light יהיה הצלחה מסחררת או כישלון מהדהד?

DYING-LIGHT-זומבים

כשנה וחצי לאחר ההכרזה של Dying Light , תנסה חברת Techland לשכנע אותנו שמשחק הזומבים הקודם שלה, היה רק ירידה לצורך עלייה. בעוד פחות מחודש הפרויקט הגדול הבא שלה ישוחרר ואנחנו רוצים לעשות לכם, וגם לנו, קצת סדר בראש. 

זהו כנראה הפרויקט הכי גדול של המפתחת הפולנית Techland או יותר נכון הפרויקט השני הכי גדול של החברה, כאשר הראשון – סדרת Dead Island זכה בעיקר לביקורות מעורבות. גם הפעם מדובר במשחק זומבים – הישרדות, אך הפעם המפתחת מקבלת יותר מרחב פיתוח וממה שהספקתי לראות עד כה, מצפה לנו הפתעה גדולה.

Dying light

כמו שכבר בטח הבנתם, Dying Light הוא משחק הישרדות – זומבים מגוף ראשון, בעולם פתוח, שמה שמבליט אותו משאר המשחקים מאותו הז'אנר הוא שילוב הפארקור לצד מה שמופיע לצד לוגו המשחק, Good Night, Good Luck, זאת אומרת שבמשחק תחוו שני פרקי זמן משמעותיים שמפיעים על מהלך המשחק, יום ולילה. המשחק מבוסס על כלי נשק קרים אך תוכלו למצוא גם נשקים חמים, אותם תוכלו לשפר בזכות מערכת ה-Crafting במשחק, בדומה למערכת אשר קיימת במשחקים כמו The Last of us. במשחק תוכלו למצוא יותר מ-100 כלי נשק שונים.

Dying light

עלילת המשחק מתרחשת בעיר אורפה (Urfa) אשר נמצאת בטורקיה, לאחר שהתפרצות ענקית גרמה למגפת הזומבים. במשחק נגלם את קייל קריין (Kyle Crane), סוכן סמוי, שנשלח להסתנן לאזור הסגור בעיר ולראות איך החוקים שאפיינו את הציביליזציה מתפוררים. המשחק נבנה כך שמהלך היום תאספו אספקה ותכינו מלכודות לקראת הלילה, תוכלו גם להציל שורדים שנקלעו לצרה. הזומבים עצמם חלשים ואיטיים, הכוח שלהם הוא הכמות הגדולה שמופיעה במפה, פי 10 ממה שראינו ב-Dead Island, אך כשנכנסים אל תוך הלילה, הזומבים הופכים למהירים, חזקים ומדויקים יותר, תכונות אשר מצריכות מהשורד להפעיל את חושי ההישרדות שלו.

Dying light

אם תיתפסו, תוכלו להפעיל את המלכודות או להשתמש ברעש על מנת להסיח את דעתם של הזומבים (לדוגמה: נפצים). על מנת לסיים את המשחק (כולל ההרחבות) תצטרכו לשרוד 50 שעות. המשחק יכלול גם מצב co-op לעד ארבעה שחקנים, בנוסף תוכלו גם לשחק במצב מולטיפלייר סימטרי הנקרא Be The Zombie, ובו תפרצו למשחק של שחקן אחר בתור זומבי, אך על מנת להנות מהמצב הזה, עליכם לעשות הזמנה מוקדמת למשחק (קצת חבל). המשחק ירוץ על הקונסולות ב-1080P ויהיה נעול על 30FPS.

המשחק צפוי לצאת ב-27.1 ל-Playstation 4, Xbox One והמחשב האישי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני חושב שזה עוד אחד מהמשחקים שנראים ממש טוב בטריילרים אבל יתנו חוויה מוכרת עם כמה אלמנטים חדשים. מהנה אבל לא משהו שלא ראינו.

כנראה גם כאן יהיו משימות ופעולות שחוזרות על עצמן כדי להאריך את חיי המשחק.

נקווה שלא יהיו משימות שחוזרות על עצמן.. העולם נראה טוב.
לפי ההתחלה נראה שיש סיפור מעניין.

נשמע טוב אבל,
החברה הזאת הוציאה שני משחקים די גרועים וחוזרים על עצמם

נראה שהלקחים נלמדו.

להסיח*

אכן טעות אנוש, תוקן, תודה.

הצלחה מסחררת!

http://www.youtube.com/playlist?list=PLs1-UdHIwbo5tgAKVHQn-fyEipiWO2snk
פלייליסט של יוטיובר שקיבל גישה מוקדמת למשחק, אני התרשמתי, מה איתכם?

8
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x