Dying Light: הבונוס להזמנה מוקדמת הוא "תהיה זומבי"

המוד “Be the Zombie” יהיה זמין לכל מי שיבצע הזמנה מוקדמת למשחק ההישרדות/זומבים Dying Light. אז מה זה המשחק הזה?

חברת הבידור של האחים וורנר הכריזה היום על מוד PvP בשם “Be the Zombie” שיהיה אקסלוסיבי לכל מי שיבצע רכישה מוקדמת של המשחק (כרגע, ארה"ב), שיאפשר לשחקנים להכנס לנעליהם הבלויות ורעבות הדם של טורף קטלני. הטורף שאותו תשחקו יהיה צייד הלילה, עם כישורים ייחודיים וקטלניים כמו מהירות על אנושית, יכולות פריצה והתקפות מיוחדות למרחק , ועוד.

כפי שאתם רואים, הטורף הקטלני הוא מוטציה נדירה ביותר,  מהיר ומסוכן שמסוגל לצבור כוחות על-ידי הריגה ברצף של בני אנוש, שזה אתם, או אלה שלא הזמינו את המשחק בהזמנה מוקדמת…

רק במולטיפלייר

שחקנים יוכלו להרוויח נקודות ניסיון ולפתח את הדמות דרך עץ המיומנות המיוחד שלו, כמו גם להרוויח פרסים יוקרתיים והטבות אחרות. מצב מרובה משתתפים זה נותן לשחקנים דרך חדשה לחלוטין לחוות את העולם של Dying Light מלבד הקמפיין.

ביום צייד, בלילה ניצוד

Dying Light הוא משחק פעולה/הישרדות/אימה בגוף הראשון, המתרחש בעולם פתוח. לטענת מפתחת המשחק (שאחראית גם על 'Dead Island Riptide' ) המשחק מכיל מחזור של יום ולילה ומתרחש בעולם פתוח ועצום שבו שחקנים יצטרכו לחפש אספקה בסביבה האורבאנית שלהם, ויוכלו לעשות שימוש באלמנט של בניית נשקים, שיהיה חלק מהיכולת שלהם להגן על עצמם נגד האוכלוסייה הנגועה (זומבים)שרק הולכת וגודלת.

בשעות הלילה, הצייד הופך לניצוד, זומבי מצוי הופך להיות אגרסיבי ומסוכן יותר. המפחידים ביותר הם הטורפים המופיעים רק לאחר שקיעת השמש. שחקנים חייבים להשתמש בכל מה שביכולתם כדי לשרוד עד האור הראשון של הבוקר.

המשחק יהיה זמין בשנת 2014 עבור Xbox One , PS4 ,Xbox 360, PS3, ו-PC.

ל Techland יש עוד משחק זומבים בקנה. קוראים לו Dead Island: Epidemic והוא הולך להיות חינמי ברשת.

מקור: AGB

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

Mirrors edge עם זומבים…

וואוו נראה משחק קטלני!!!
בדיוק מה שאני אוהב

המשחק נראה מטורף! תודה GAMEPRO שהראתם לי את המשחק!

נחמד הזומבי קצת מלחיץ אותי חחח

חחח מה נלחצת אחי?