התחנה הבאה? לונדון! Assassin's Creed Victory דלף לרשת

Next Year's Big Assassin's Creed is Set in Victorian London

אססינס קריד 2015! פרטים ראשונים על המשחק הבא בסאגת המתנקשים של יוביסופט דלף לרשת והוא ייקח אותנו ללונדון, לתקופה הוויקטוריאנית. יוביסופט אישרה את הפרטים אך לא את השם של המשחק, שכרגע נראה שהוא הולך להיקרא Assassin's Creed Victory

המשחק הבא מסדרת Assassin's Creed, על פי הדלפה שהגיעה לקוטאקו אמש, נקרא Assassin's Creed Victory והוא ייקח אותנו לאנגליה של התקופה הוויקטוריאנית. המשחק יהיה שונה קצת משאר הסדרה בכמה דרכים, לראשונה המשחק יפותח על ידי הסטודיו של יוביסופט בקוויבק, פעם ראשונה שהמשחק הראשי בסדרה לא יפותח על ידי הסטודיו במונטריאל מאז המשחק הראשון ב-2007. כמובן שאולפני יוביסופט נוספים מסביב לעולם יתרמו להליך הפיתוח, אך כאמור, האולפן בקוויבק לראשונה יהיה האחראי הראשי על הפיתוח, מה שיכול להיות טוויסט מרענן לסדרה. הצוות בקוויבק כבר עבד בעבר על דברים הקשורים בסדרת AC כמו חבילת ההרחבה ל-AC 3 וחבילת ההרחבה והסטאנד אלון ל-AC 4 – פרידום קריי.

Assassin's Creed  Victory

Assassin's Creed Victory על פי המקור המדליף, הוא משחק ה-AC היחיד שייצא שנה הבאה, והוא ייצא רק לקונסולות הדור הבא ולמחשב, כך שבניגוד ל-AC Rogue ו-AC Unity, משנה הבאה יוביסופט תנטוש לחלוטין את שוק הדור הקודם.

הסרטון שדלף

התמונות המצורפות בכתבה, הם תמונות מסך מתוך סרטון בן שבע דקות שנשלח לקוטאקו, שם נראה המשחק בהצגה לא מרונדרת ובקוטאקו מדווחים שהמשחק נראה טוב ורץ חלק.

ac-victory

הווידיאו מתחיל כאשר רואים את המתנקש שהוא כנראה הדמות הראשית במשחק מטפס על בניין שם אפשר לראות את לונדון, במבט חטוף על העיר מנקודת התצפית היה ניתן לראות מספר מיני גיימס שיהיו ניתנים למשחק, בינהם הימורים ומרוצי כרכרות. כאשר המתנקש קופץ מהבניין, אישה במסכה פונה אליו ומכניסה אותה לכרכרתה, שם היא מורה לו להתנקש בבחור שנקרא רודריק בולמר, שסחר בנשים עם האויבים הקדומים של המתנקשים והוסיפה: "הטמפלרים צריכים לקבל את ההודעה שלנו, תשלח אותה עם דם".

אססינס-קריד-ויקטורי
במהלך השיחה, הכרכרה מותקפת והמתנקש שלנו עולה לגג הכרכרה והודף את האויבים, לאחר מכן מגיע המתנקש שלנו לתחנת רכבת שם הוא מחליף את גלימת המתנקשים בלבוש המתאים לתקופה ורץ בין ההמון, לאחר זמן קצר של ריצה והריגת מספר שומרים, המתנקש שלנו משתמש במה שנראה ככלי חדש, וו תפיסה, על מנת להגיע מלמעלה ולהתנקש במטרה. לאחר שהמטרה חוסלה, המתנקש קופץ לרכבת בתנועה וגם שם הודף מספר אויבים. לאחר מכן ישנה עוד הצצה ללונדון, ואז מופיע הלוגו – Assassin's Creed Victory.

ac-victory-2015

יוביסופט מאשרת

לא יותר משעה לאחר פרסם ההדלפה, יוביסופט הוציאה הצהרה למספר אתרים גדלים בחו"ל ואישרה את ההדלפה עם שמחה שמהולה בעצב ואכזבה:

זה תמיד מאכזב כאשר תכנים פנימיים שעדיין לא היו מוכנים לחשיפה ציבורית מודלפים, ולמרות שאנחנו בעד הציפייה למשחקים עתידיים שלנו, אנחנו מאוכזבים בשביל אוהבי המשחק והמפתחים. על כך שהנכס הפרטי שלהם עכשיו ציבורי, במיוחד כשהצוות בקוויבק עבד על המשחק המון זמן והשקיע עליו עבודה קשה. למרות זאת, אנחנו נרגשים לחשוף את הפרויקט עליו עבד האולפן, ונחשוף אותו רשמית במועד מאוחר יותר, כרגע אנחנו מתמקדים בשיפור חווית המשחק ב-Assassin's Creed Unity ואנחנו מוכנים לדבר אך ורק על זה בנושא הסדרה.

זוהי כמובן לא פעם ראשונה שמשחק מודלף מיוביסופט (שנה שעברה למשל) , כך שאו שיוביסופט צריכה להחזיק עותק מאסטר אחד מקודד, או שכבר אפשר לומר בביטחון שזוהי דרך מוזרה להכריז על משחקים בה יוביסופט נוקטת פעם אחר פעם, את התשובה כמובן, לא נדע לעולם.

Assassin's Creed Victory ישוחרר על פי המקורות ל-Playstation 4, Xbox One ו-PC בסתיו 2015, בתקווה שההשקה תהיה חלקה. נמשיך לעדכן.

מקור: קוטאקו

[divider]

מערכת התגובות
התראה
11 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני חושב שבגלל יוניטי יוביסופט קוויבק ילמדו מהטעיות של המשחק ויעבדו על המשחק באופן קבוע כי אחרי הכל אם זה פותח כבר לפני יוניטי יש להם הזדמנות לתקן ולבדוק בעיות שעלולות לחזור בויקטורי ולמנוע שמעריצים מושבעים של אססינס קריד לנטוש את יוביסופט.
אני מעריץ גדול של הסדרה ושיחקתי בכולה , אשאר עדיין פעיל ואצפה בעדכונים אך כשיוביסופט פרסמו את זה עכשיו הם פיתחו שאפתנות. כשיוניטי הופץ לראשונה , הוא נחשף יומיים לפני הטריילר אבל במקרה הזה הם היו יכולים לקחת את הזמן , וזה שנה לפני היציאה הרשמית , אני חוזר שנה לפני צאת המשחק! אומנם לונדון הויקטוריאנית נשמע נחמד והרבה אנשים רצו בזה. אני חושב שהיה עדיף שנעשה איזה משחק עם דמויות ותיקות כמו ארנו , קונור ושיי שיפגשו בעת ובנקודה אחת (תאמינו לי אם שיחקתם עכשיו בשני המשחקים הייתם מבינים למה אני מתכוון ואני בכוונה לא נותן ספוילרים לגבי זה וזה אפשרי)אך מה לעשות? העדפתי גם במאה ה-19 את מלחמת האזרחים שהייתה יכולה להיות בין המתנקשים וזה היה יכול להיות מגניב. מקווה שהבגים המאכזבים של יוניטי לא יחזרו בויקטורי.

רציתי יפן………

נכוןןן גם אני רציתי שזה יהיה ביפן זה יכול להיות ממש מגניב.. אבל בטוח יהיה מתישהו כי הם דיברו על זה פעם שהם רוצים שהמשחק יהיה ביפן אז יש למה לצפות 🙂

חחחחחחחחחחח בתמונה האחרונה בצד הוא מסתכל לה על התחת חחחחחחחח

-_- הוא נראה כמו תופר העיר, בודק את טיב הבד והתפירות

איפה אפשר לראות את הסרטון של assassin's creed victory?

אי אפשר.
אף אחד גם לא יעלה אותו לרשת, כי הוא יוסר די מהר וזה שהעלה עשוי להיתבע ע"י יוביסופט

נראה ממש טוב!
יוניטי בעיות פה ושם אבל המשחק עצמו מצוין! מקווה שהמשחק הזה יספק אותו דבר רק בלי באגים D:

הם לא מפסיקים להמשיך לפתח משחקים חדשים למרות שהמשחק החדש מקרטע ולא עובד!! יוביסופט חלאססססססססס

זה לא אותו סטודיו, הסטודיו של יוניטי ממשיך לשפץ את יוניטי. הסטודיו של ויקטורי מפותח על ידי סטודיו אחר. והתהליך פיתוח התחיל הרבה לפני שחרור ACU

WOW אם התמונה למעלה (עם הביג-בן) היא מתוך המשחק זה נראה מדהים
למרות שאחרי ההשקה של יוניטי, יוביסופט איבדה הרבה קהל נאמן