בליזקון 2014: בליזארד מציגה משחק חדש, והוא לא MMO או אסטרטגיה

Blizzard reveals Overwatch

משחק חדש מהמפתחת בליזארד הוכרז בבליזקון! כרגע רק למחשב ולמק

זה לא עוד סרט חדש של פיקאר, אלא משחק חדש של בליזארד בשם Overwatch. הטריילר הסינמטי של המשחק עשוי ברמה גבוהה מאוד של אנימציה וסאונד, ה-6 דקות הללו נראו כאילו נלקחו מסרט, ואחד מרשים ביותר. למה שלא תתרשמו בעצמכם:

ההכרזה הגיעה גם עם טריילר המציג את רוב המכאניקות במשחק ואת היכולות המיוחדות של הקלאסים. על פי הטריילר ניתן להבין שזה משחק יריות מגוף ראשון שיתמקד בקלאסים ובשילובם כקבוצה, ואפשר להבחין בדמיון למשחק טים פורטרס 2 מבית ואלב והחדש של גיר-בוקס באטל-בורן. סגנון היריות יחד עם יכולות מיוחדות לכל דמות חוזר על עצמו בטריילרים של כמה חברות שונות. נראה שהז'אנר זוכה להתעוררות ויהיה מאבק כוחות בז'אנר החדש-ישן הזה.

OVERWATCH 1
בנוסף נאמר מבליזארד שחלק מהפיתוח של המשחק המבוטל שלהם Titan תרם לפיתוחו של Overwatch. אפשר לראות זאת בעיקר מהעובדה שסגנון המדע בדיוני והחליפות במשחק החדש מאוד מזכירים תמונות מהמשחק המבוטל.
בטא למשחק תשוחרר אי שם ב-2015, תוכלו להירשם אליה כאן

אז מה נגיד? שיהיה להם בהצלחה, ושהפרויקט לא יפול, ואתכם נשאיר עם טריילר מהמשחקיות מלאת האקשןו האפקטים של המשחק.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה מדהים ברמה מטורפת. לדעתי יצליח לא פחות מTF2. גם התחושה שלי לגבי ביקורות היא שהוא הולך לקבל ממוצע מעל 90. יש בו הכל – חדשנות, אקשן, אפילו קצת הומור.
עכשיו רק צריך לחכות שנה עד שיצא… =]

נראה מדהים, אבל אתם לא מתכוונים להזכיר את ההרחבה לhearthstone?

אתה משחק בהארטסון?

יש לי שאלה יותר טובה
אתם אתר משחקים או אתר "מה שהמנהלים משחקים"?
שמתי לב שאתם מתעלמים באלגנטיות מהמון סנסציות בז'אנר הגיימינג. גם אני משחק HS, וככה גם מיליונים ברחבי העולם.
למקרה שלא שמת לב משה, הם גם בכללי מאוד (מאוד!) משוחדים לכיוון הקונסולות, אז אם זה רק PC זה לרוב לא מעניין אותם.
ראה לדוגמא את divinity original sin שכל אתר גיימינג ראוי לשמו נתן לו ציונים גבוהים ושבחים מפה עד להודעה חדשה, חלק (מהגדולים, כמו IGN לדוגמא) נתנו לו מקום של כבוד בין משחקי התפקידים הטובים ביותר בכל הזמנים, ויש כאלה שהסתפקו ב"משחק התפקידים של השנה", למרות שיש כבוד לאינקוויזציה שאולי תעקוף אותו עד סוף השנה, אבל פה באתר הזה אפילו לא הזכירו את העובדה שהוא קיים. אני בטוח שבסוף השנה הם יעשו איזה כתבת סיכום שגם תהיה משוחדת קונסולות, ואני מוכן לשים כסף איפה שהפה שלי כמו שאומר הפתגם.

ואז אתם מזלזלים בקוראים שלכם בתגובות גם.
באמת? "אתה משחק בהארטסון (<-?)"? זה מה שאתה שואל? כאילו אם לא מספיק להגיד "אני לא משחק בהארת'סטון (<-!)", אתה גם צריך להציג את זה בצורה שמזלזלת בבחירות הגיימינג של קהל הקוראים שלכם? אני כמעט בטוח ששמעתי את הגיחוך שליווה את השאלה הזו עד לפה.

אני סבור כי קיבלת רושם מוטעה, זה עלול להפתיע אותך, רוב הצוות שחקני PC. אין לנו שום מילה או חצי מילה רעה לומר על HS או על שחקני HS, ואין סיבה לכך שתהיה לנו מילה רעה, הבנת את השאלה לא נכון.

בקשר ל-divinity original sin, אנחנו מנסים מאוד לא לפספס שום משחק, וכבר נגענו בנושא המשחק בעבר לאחר שאחד הקוראים שאל, יש להבין שהצוות עובד בהתנדבות לצד לימודים או עבודה, ולכן ההיקף עבודה אותנו אנו מכסים מצומצם יותר. זה לא אומר שאנחנו לא מנסים, אבל מה לעשות שלפעמים כן דברים מתפספסים, זה משהו שאנחנו עובדים על לשפר.

בקשר לטענתך שאנחנו "מזלזלים בקוראים בתגובות". מהיום הראשון של גיימפרו כאתר, אנחנו דוגלים ביצירת קשר מרבי עם הקוראים שלנו על הצד הטוב ביותר, ואנחנו דואגים לתת מענה לכל בקשה, אין לנו שום סיבה לזלזל בקוראינו ואנחנו מעריכים כל אחד ואחד מהם. זה שאנחנו מזלזלים בקוראים זוהי מסקנה גדולה להסיק מתוך משפט קטן, שאת המסר שלו הבנת לא נכון.

תודה על העברת הביקורת, שבוע טוב!

באמת/משה יקר, אף אחד לא ניסה לזלזל ושאלתי ברצינות. HS נכתב בצורה עקומה מעייפות ולא בכוונה.
divinity האחרון התפספס גם כי אין למשחק הפצה רשמית בישראל (ולא קיבלנו עליו שום הודעות לעיתונות) וגם כי קורה שמשחק כזה או אחר לא מקבל את הבמה הראויה לו.

PEACE!

אני רק שאלה, מה זה הפצה רשמית בישראל? הוא פשוט סיים פיתוח ועלה ל STEAM

7
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x