גוגל מציגה: Nexus Player

nexus player

בשנים האחרונות צצו להן קונסולות משחקים מבוססות המערכת הפעלה של גוגל, האנדרואיד, כמו OUYA. לפני מספר ימים החליטה גוגל לחשוף קונסולה (טוב, סטרימר) משלה, יחד עם החשיפה של הפאבלט Nexus 6 והטאבלט Nexus 9.

הקונסולה, שתיקרא Nexus Player, הינה תוצרת של שיתוף פעולה בין גוגל ל-Asus, וכסטרימר היא תתחרה בין השאר ב-Apple TV. מוצר האנטרטיימנט החדש של גוגל יבוא עם שלט לחווית צפיה נוחה באותה קופסא, אך אם תרצו את שלט הגיימינג של אסוס יהיה צורך לקנות בנפרד. לשלט שיבוא עם ה-Nexus Player ישנה פונקציית חיפוש קולי, וישמש כשלט בסיסי למשחקים.

על מסך הבית יופיעו אוטומטית המלצות צפייה שונות, מותאמות אישית למשתמש, ואפליקציות ממכשיר האנדרואיד, iOS, מאק, ווינדוס או מדפדפן הכרום גם כן. התוכן ב-Nexus Player מסתנכרן בין מכשירי האנדרואיד של הבעלים כך שהוא יוכל להתחיל לצפות בסרט על הסטרימר ולהמשיך לראותו על הסמארטפון שלו.

APPS

לגוגל שיתוף פעולה עם מגוון אפליקציות ואתרי סטרימינג שונים, חלקם לא עובדים בארץ, הבולטים מבינהם אלו Hulu ו-Netflix, אך לאמריקאים לא יחסר כלום.

nexus gamepad

 

ה-Nexus Player יציג גראפיקה תלת מימדית ואיכות גבוהה, HDTV. האונליין, המולטיפלייר, שלא כמו בקונסולות של סוני ומיקרוסופט, יהיה חינם. אל מכשיר האנדרואיד החדש יצורפו אצ'יוומנטים אליהם הגישה תהיה זמינה ממכשירי האנדרואיד השונים.
המכשיר העגלגל יגיע עם מעבד מרובע ליבות 1.8 ג'יגה הרץ של אינטל עם יציאת HDM, ג'יגה אחת RAM, ומפני שרוב התוכן מהרשת, למכשיר 8 ג'יגה בודדים של אכסון.  ובתוך הקופסא זה מה שנמצא:

  • Nexus Player.
  • שלט עם חיפוש קולי.
  • מתאם לחשמל.
  • שתי בטריות AAA.
  • מדריך מהיר למתחיל.
  • אחריות, וספר בטיחות וחוקים.

הדרישות לסטרימר של גוגל הן מסך בעל חיבור HDMI, כבל HDMI וחיבור אלחוטי (Wi-Fi) לאינטרנט.

גוגל החלה לאפשר רכישה מוקדמת של ה-Nexus Player, אך בשל הנסיבות, לישראלים לא מומלץ לקנות אותה, לפחות עד שגוגל יאפשרו זמינות של החנות שלה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סוף סוף גוגל חושבים לעשות משהו כזה מקווה שזה יצליח

יש לו הרחבה?
8 ג'יגה ייגמר מהר מדיי ובכלל המכשיר עצמו דיי חלש למשחקים
אני מניח שהוא ייתפוס רק בארצות האונלייב.

זה מכשיר אנדרואיד, לא מיועד להתחרות ב-Xbox וב-Play Station, המשחקים לאנדרואיד לא שוקלים יותר מדי ברובם, ושאר התכנים עוברים דרך הרשת ולא דורשים אחסון ככה שזה בסדר. וכן, זה יתפוס יותר במדינות עם תשתיות שבנויות לדברים האלה.

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x