שמועה: מיקרוסופט תרכוש את יוצרת מיינקראפט ב 2 מיליארד דולר

Minecraft-Xbox-One-Edition

MineCrosoft: חברת Mojang צפויה להירכש על ידי ענקית הטכנולוגיה, חברת מיקרוסופט. כך על פי וול סטריט ג'ורנל

חברת מיקרוסופט נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת יצרנית המשחק הסופר מצליח Minecraft בסכום של יותר מ -2 מליארד דולרים, זו השמועה שכרגע מדוברת באתרים הכלכליים בעולם ושהובאה לראשונה באתר הכלכלי The Wall Street Journal.

המהלך נועד להבטיח כי אחד המשחקים הפופולריים ביותר בהיסטוריה יהיה שייך למשפחת הזיכיונות הבלעדיים של ענקית המחשוב. עבור מיקרוסופט, העניין בעסקה מונע במידה רבה על ידי רצון להבטיח שתוכן אטרקטיבי זמין עבור חלק מהפלטפורמות החשובות ביותר שלה.

ענין נוסף הוא המובייל, התחום "החם" בענף המשחקים וMinecraft לא זמין כרגע על Windows Phone, מערכת ההפעלה הניידת שמיקרוסופט נאבקת להפוך למתחרה חזקה מול האייפון של אפל ואנדרואיד של גוגל.

על פי מקורבים לעסקה שמתבשלת, הצדדים עדיין צריכים לעבוד על פרטים רבים, והעסקה עלולה גם ליפול בדרך.

מיינקראפט-mojang

חברת Mojang, החברה השבדית שנמצאת בבעלות פרטית, שהודיעה השנה לוול סטריט ג'ורנל כי הכנסותיה היו כ -360 מיליון דולרים בשנה שעברה, עלייה של עד 38 אחוזים מהשנה שעברה.

"החברה לא למכירה"

מרקוס פרסון, בן ה 35 הוא מעצב ומתכנת המשחק המקורי וידוע יותר בעולם המשחקים לפי שם הגיימר נוטץ'-Notch. מר פרסון שהעביר את פעילות החברה לשותפו ינס ברגנסטן, אמר בעבר כי הוא לא רצה למכור את החברה או לקחת כסף ממשקיעים חיצוניים.

לחברת מיקרוסופט יש סך מזומנים של 86 מיליארד דולר שמחכים להשקעה נכונה, וסכום של 2 מיליארד הוא לא משהו שזיעזע לה את הכיס, ועכשיו נחשף כי היא פנתה ראשונה ל Mojang לפני כשלושה חודשים, במטרה להשיג עסקה. בחודש שעבר שכרה Mojang יועצים נוספים כדי לסייע בדיונים.

מיינקראפט שוחרר בשבוע האחרון לקונסולות החדשות PS4/XOne וממשיך לשבור שיאי מכירות ולצבור קהל מעריצים ברחבי העולם, ויש גם סרט.

[divider]

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני מקווה שלא ימכרו את החברה למייקרוסופט, מייקרוסופט צריכים לפרוש מגיימינג ולהשקיע במערכות הפעלה.

כל מילה בסלע

מדהים… ואני עדיין לא הבנתי את הקונספט של המשחק…