Destiny שוחרר! צפו ב 15 הדקות הראשונות

דסטני-גיימפליי

הרגע לו חיכו מיליוני מעריצים ברחבי העולם הגיע, והפרויקט הבא של חברת באנג'י נוחת על מיליוני קונסולות, הביקורות יגיעו בהמשך

את טריילר ההשקה של דסטני, בחרה חברת באנג'י משום מה, לשחרר יותר משבועיים לפני שחרור המשחק, ויומיים אחרי להודיע שהוא הזדהב. כעת, הסרטון הרשמי האחרון הוא לייב אקשן למשחק, ולמרות שהמשחק כבר שוחרר בשקט יחסי, אולי בגלל התאריך הכל-כך עמוס, אקטיוויז'ן הכריזה כי המשחק שבר שיא והפך ל IP

דסטני נחשב למשחק היקר בהיסטוריה, ועלות הפקתו משוערת בסכום של כחצי מיליארד דולר (!), זו הסיבה שחברת באנג'י דאגו לשחרר הודעה חצי מאיימת לקראת השחרור שאומרת כי אין כל-כך טעם לבקר את המשחק בשלב מוקדם, ועל מנת לעשות על המשחק ביקורת דרוש זמן, הרבה יותר זמן מעוד משחק יריות בגוף ראשון סטנדרטי.

1410215644 mars primus shaaul

שלב הבטא של המשחק שהוגדר כהצלחה גילה רק טפח ממה שמצפה לנו מהמשחק המלא, אך חשף אותנו לעולם הרחב ולאפשרויות הרבות במשחק, אבל עד שנקבל את הביקורות הראשונות למשחק, שיגיעו בהמשך השבוע, אתם מוזמנים לצפות בסרטון 15 דקות הראשונות מהמשחק (PS4):

https://www.youtube.com/watch?v=LWdNUuZg0f4

המשחק שוחרר בדיוק ביום שחברת אפל הכריזה על אייפון 6, למרות שבאנג'י הכריזה על התאריך הזה קודם: 9.9 לקונסולות ה-Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360 ו-Xbox One. אגב, גרסת המחשב למשחק לא הוכרזה אבל המפתחים לא פסלו אותה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close