לאחר 7 שנות פיתוח, דסטני הזדהב

Destiny-Gone-Gold
קצת לאחר פרסום טריילר ההשקה הוכרז: דסטני, המשחק היקר בהיסטוריה, הזדהב לאחר שבע שנות פיתוח.

כ-6 שנים לאחר הרמיזה הראשונה עליו, וכ-7 שנים לאחר תחילת הפיתוח, הפרויקט השאפתני והיקר של Bungie הגיע לסיומו, דסטני סופית מוכן להשקה שלו בתשיעי לספטמבר. התהליכים שנשאר לבצע הם הוצאת הדיסקים, אריזתם, ושליחתם למפיצות ברחבי העולם. נציג Bungie אמר:

הפיתוח של דסטני הרגיש כמו מירוץ עם המון שיאים שרצינו לשבור, ותמיד הייתה הרגשה שהאולפן רץ בספרינט מנקודת סיום אחת לאחרת, הפיתוח אמנם נגמר, אבל למרות זאת אנחנו מרגישים שאנחנו רק בהתחלה של דרך ארוכה עם דסטני.

האולפו צפוי להתחיל לעבוד בקרוב על חבילות ההרחבה שעתידות להגיע למשחק, וכמובן שלעשות בדיקות אחרונות לקראת ההשקה הגדולה.

A82qtfpCEAIiHK
הטיזר הראשון למשחק מ-Halo 3 בשנת 2009

בונוס:
אתגר הקרח להעלאת המודעות למחלת ניוון השרירים ה-ALS הגיעה גם לדסטני לאחר שמספר מעריצים אתגרו את פיטר דינקלג' בדמות גוסט בסרטון קצרצר ומשעשע, בסוף הסרטון ולאחר שגוסט נשתף במי קרח, חייזר מהמשחק מאתגר את ג'ונתן איירונס (דמותו של קווין ספייסי) מ-Call Of Duty Advanced Warfare, ג'ול מ-The Last Of Us ואת ג'ורג לוקאס (במאי סרטי מלחמת הכוכבים ואינדיאנה ג'ונס).
בנוסף הוכרז ש-20 אחוז מההכנסות של החנות של באנג'י יתרמו למטרת מציאת התרופה ל-ALS.

כאמור, Destiny שהרשים אותנו בבטא, יגיע ל-Playstation 3, Xbox 360, Playstation 4 ו-Xbox One בתשיעי לספטמבר.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

מה זאת אומרת המשחק היקר בהסטוריה? משום מה אני בספק אם הוא הגיע לתקציב של SWTOR או GTA V. אני אשמח אם תציינו סכום ליד הטענה הזו.

הכותרת עודכנה עם לינק.

תודה, אני עדיין בספק אבל. נראה כשיגיעו מספרים יותר רשמיים מ"אנחנו מתכוונים להוציא ככה וככה כסף"
500 מיליון זה סכום לא ריאלי. רק תראה מה מפתח כריס רוברטס ב-50 מיליון. קשה לי להאמין שהמשחק הזה יהיה פי 10 יותר רחב מ star citizen.

שני משחקים כל כך שונים ולדעתי המחיר כולל בתוכו עלויות פרסום ושיווק

שונים, כן, אבל על מה הולך הכסף? גרפיקה? SC יגיע ב 4K טבעי בהשקה. דיבוב? SWTOR הוא המשחק המדובב ביותר בהסטוריה עם 200 מיליון דולר עלות. דיבוב + שיווק + גרפיקה + עולם חי וענק? GTAV עשה את כל זה בחצי מהמחיר (250 מיליון)
אני פשוט לא מסוגל לחשוב על מה בדיוק הם הוציאו 500 מיליון ולא משנה אם המשחקים שונים בסגנון שלהם, זה לא אמור להשפיע על עלויות פיתוח. לגבי פרסום ושיווק, זה דבילי. באמת. אם 250 מיליון מהסכום הזה הלכו לפרסום והמשחק ימכר ב-50 דולר ליחידה זה אומר שזה משתלם להם אך ורק אם הפרסום הזה הביא למשחק 5 מיליון שחקנים שאחרת לא היו קונים אותו. זה פשוט דבילי, אני מעדיף להאמין שהסכום הושקע בפיתוח ולא בקניית מעבורת חלל שתפרסם אותו או משהו כזה.

זה מעלה כמה תהיות, ויש לי הרגשה שהסכום הרבה פחות מזה.

לאקטיויז'ן יש כסף והרבה, וביום שהיא קיבלה את האפשרות לקחת את באנג'י תחת חסותה מידי מיקרוסופט, היא כנראה היתה מוכנה גם לשלם הון עתק, בכל זאת מדובר ביוצרי סדרת Halo.
על מה הלך הכסף? רק רואה החשבון שלה יודע 🙂

מה זה אומר שמשחק הזדהב?

ז"א שהמשחק מוכן והפיתוח הסתיים באופן רשמי, וכעט נשאר רק להפיץ אותו בין החנויות ולחכות לתאריך ההשקה.