כדי לראות כל כוכב לכת ב-No Man's Sky תצטרכו להשקיע חמש מילארד שנים

כדי לראות כל כוכב לכת ב-No Man's Sky לשנייה, תצטרכו להשקיע במשחק חמש מילארד שנים ללא עצירות.

במהלך גיימסקום 2014 השבוע שון מארי – אחד המייסדים של אולפן Hello Games, ענה על מספר שאלות שנשאלו אותו בנושא המשחק הבא של האולפן – No Man's Sky, והסביר כמה גדולה ורחבה הגלקסיה של המשחק, הוא הסביר שבימי הפיתוח המוקדמים של המשחק, האולפן השתמש במספר בן 32 סיביות על מנת ליצור את כל כוכבי הלכת בגלקסיה, כאשר העולם גדל בעזרת מספר ב-32 סיביות היה לוקח למשחק כ-4-5 אלף שנים לעבור בכל כוכב לכת אם מבקרים בו לשנייה. אך החברים ב-Hello Games החליטו שזה לא מספיק לאחר שבפורומים של המשחק ובאינטרנט מספר אנשים טענו שאין סיכוי שיקום המשחק יהיה אין סופי מכיוון שלכל טכנולוגיה יש גבולות,   לכן האולפן לקח את הדברים קדימה בכך שהכפיל את מספר הסיביות.
שון הסביר שעכשיו כאשר היקום מתרחב במספר בן 64 סיביות, ייקח כ-5 מילארד שנים לבקר בכל כוכב לכת לשנייה, וזה בלי עצירה אפילו לשירותים.

מה שאומר שהעולם לא סופי, אבל.. טוב, הנה מה שיקרה בחמש מילארד שנים הבאות לגלקסיה שלנו:

  • גלקסיית שביל החלב (הגלקסיה שלנו) היא במסלול של היתקלות עם גלקסיית אנדורמדה, שני הגלקסיות יתקלו בעוד שלוש מילארד שנים.
  • בעוד 4-5 מילארד שנים, ייגמר גז המימן בשמש, הגז הופך בעצם לגז הליום, כשייגמר גז ההידרוג'ן, השמש תתחיל לשרוף הליום, בזמן הזה היא תתקרר ותתחיל להפוך לכוכב לכת אדום ענק, כאשר היא תהיה במצב כוכב הלכת האדום שלה, היא תתחיל להתרחב ולבלוע כוכבי לכת בגלקסיה שלנו כמו מרקורי, וונוס, מאדים וגם.. כדור הארץ.
  • עוד אין ספור נפילות מטאורים שעשויים לפגוע בכדור הארץ ב-5 מילארד השנים הבאות.

אז כן, העולם ב-No Man's Sky אינו בלתי נגמר, אך לעולם אף אדם לא יזכה לראות את כולו, אכן עצוב. No Man's Sky שאנחנו אהבנו וציינו את זה בכתבת המשחקים המרשימים מ-E3.
המשחק צפוי להגיע לראשונה ל-Playtation 4 ולאחר מכן ל-PC בתאריכים שטרם הוכרזו, ושון מארי הכריז שחדשות גדולות יגיעו על המשחק ממש בקרוב. 
מה דעתכם על החדשות? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אין סיכוי 5 מיליארד שנים לא משנה כמה גדול המשחק רק אם יש כוכבים שפשוט הדרך נראת אותו הדבר כל הזמן ואתה מתקדם כמו צב

הידרוג'ן = מימן.

השמש יכולה לפעול כ-10 מיליארד שנים, וכיוון שהיא כבר קיימת כ-5 מיליארד שנים, הרי שנותרו לה עוד 5 מיליארד שנים להקרין אנרגיה.

מה לעזזאל?
אוקי: PS4 IS BEAST XBOX ONE IS SHIT

PC IS BETTER