No Man's Sky הוא משחק חקר החלל של הדור הבא

No-Mans-Sky

למרות שמדובר במשחק אינדי, No Man's Sky הוא משחק חקר החלל שאפתני ביותר

טריילר הבכורה של המשחק No Man's Sky הצליח להיבלע בתוך בלי הסרטונים והדיבורים בטקס VGX 2013. אולי בגלל שבעידן של מודרנזיציה במשחקי יריות או מלחמה, ז'אנר פנטסיה ומדע בדיוני, בלי איזה רובה או שם מפוצץ, סופם להיבלע בתוך ההמון. אבל, למרות שמדובר במשחק אותו מפתח צוות של 6 אנשים בלבד (?), אתרים רבים ברשת הכתירו אותו כמשחק שגנב את ההצגה ב VGX.

הפרויקט השאפתני של האולפן הקטן Hello (סדרת משחקי הרכיבה/פעלולים  Joe Danger), הוא עליית מדרגה מאוד מרשימה בהיקף ובגודל של משחקי האולפן ועשוי להגשים לכמה אנשים חלום ילדות כשמדובר במשחקי וידאו: כנסו לחללית, שגרו אותה וצאו להמראה בחלל בה תוכלו לנחות על כוכב לכת כזה או אחר, ובדרך צפויות לכם הפתעות, קרבות וחוויות חלל אחרות. אז זה הרעיון של המשחק, שהמין האנושי עתיד להתפשט על פני גלקסיה דינמית בהירה עם יופי ואלימות, משולבים בצבעים יחודיים. לא הוכרז עדיין לאיזו פלטפורמה ישוחרר המשחק.

למפתחים יש בטן מלאה על משחקים פופולרים כמו "היילו" שמציגים לטענתם אלמנטים מזוייפים של מדע בדיוני, עוד הם טוענים כי ההבטחה של הדור הבא כשמדובר בחומרה חדשה כבר נבלעה על ידי משחקים גדולים עם דמיון זעיר.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות