תאריך לדמו של פרו אבולושן 2015 ועטיפת המשחק נחשפים

Pro-Evolution-Soccer-2015-Cover

חברת קונאמי פרסמה את הכוכב שיעטר את עטיפת המשחק הבא בסדרת הכדורגל, PES 2015 ובנוסף חושפת גם שהדמו ישוחרר ב 17 בספטמבר

פיפא ממשיכה להציב את ליונל מסי ככוכב הראשי על עטיפות משחקיה, שנה רביעית ברציפות, ובקונאמי מעדיפים להיות מגוונים יותר כשמריו גצה, קשרה ההתקפי של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה יככב על עטיפת המשחק.

גצה בן ה 22, החל את דרכו במחלקת הילדים של בורוסיה דורטמונד בגיל 8 ואת משחקו הראשון בבונדסליגה ערך בגיל 17 ומאז נחשב לאחד הכשרונות הצעירים הגדולים ביותר שגדלו בגרמניה.

Pro-Evolution-Soccer-2015-מאריו-גצה

קונאמי הסבירה את הבחירה שלה בגצה בעיקר בזכות שהפליימייקר של באיירן מינכן נתפס כהתגלמות של קצב, מיומנות, והברק שבמשחקו של כוככב באיירן.

בגילו הצעיר, Gotze הוא כבר סמל למועדון שלו והצד לאומי, ואחד הכישרונות הגדולים ביותר של גרמניה אי פעם. כך, עם ה"עין העקומה" במסירות, ריצות אינטליגנטיות, והיכולת להבקיע שערים, מדובר בהתאמה המושלמת לחברת Konami.

קונאמי רוצה לנצח את EA

PES 2015 מתכוון השנה להתחרות בכל הכוח עם פיפא 15. המשחק בנוי על מנוע גרפי חדש לגמרי, המאפשר לאולפן ליצור חוויה ריאליסטית שמתמקדת בקצב וביכולתו של השחקן על המגרש להסתמך על תכונות טבעיות ולא טריקים על מנת לנוע לעבר מטרה.

Pro-Evolution-Soccer-2015-גלריית-תמונות Pro-Evolution-Soccer-2015-Will-Include-Improved-Realism פרו-אבולושן-תמונת-מסך-2015

לגיימרים תהיה יותר שליטה על שחקנים, תוכל כעת להגיב בהקדם למצב משתנה בהתאמה. הבינה המלאכותית עודכנה על מנת להציע תמיכה טובה יותר והאווירה של המשחק גם כן שופרה, עם שימוש תאורה טוב יותר יצירת אצטדיונים חמים יותר ועם קהל שיכול כעת להגיב לרגעים החשובים ביותר של המשחק ולהשפיע על השחקנים.

הדמו למשחק ישוחרר ב 17 בספטמבר, אך לא פורסם לאלו פלטפורמות כרגע, סביר שיגיעו לקונסולות ונקווה שגם למחשב.

Pro Evolution Soccer 2015 יושק ב 13 בנובמבר לפלייסטיישן 4 ו 3, לאקסבוקס וואן ו 360 וגם למחשב.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מתי יוצה

באיזה שעה יוצא הדמו לס וני 4

צר לי לאמר אבל עדיין FIFA לוקח,מה שpes שמו יש בפיפא לפני 3 שנים? אולי 4? פשוט חבל לי אליהם

היי זה בן אדם רץ במגרש!
1010 העטיפה הכי מקורית ומעניינת של השנה.