שנה רביעית ברציפות: מסי יככב בעטיפה הרשמית של פיפ"א 15

fifa-15-cover-messi

מסי, מסי, מסי, מסי. ליונל מסי, שנבחר לשחקן המצטיין של המונדיאל מטעם FIFA, חוזר לככב ברביעית על גבי העטיפה הרשמית של המשחק הבא בסדרה, פיפ"א 15

שחקן ברצלונה וקפטן נבחרת ארגנטינה, סגנית אלופת העולם, שנבחר לשחקן המצטיין של מונדיאל ברזיל 2014, נבחר גם לכדורגלן שיעטר את עטיפתו הרשמית של משחק הכדורגל הבא בסדרת פיפ"א.

זו הפעם הרביעית ברציפות ש"הפרעוש" זוכה לכבוד זה, אחרי שעיטר את עטיפותיהם של המשחקים FIFA Street, FIFA 13 , וכמובן FIFA 14. הסיבות לבחירתו של מסי, על פי EA Sports:

בעונה האחרונה, השחקן בן ה 27 הבקיע 28 שערים בליגה לברצלונה והיה קפטן נבחרת ארגנטינה שהגיעה לגמר המונדיאל. במהלך גביע העולם, מסי הבקיע ארבעה שערים וזכה בפרס כדור הזהב לשחקן הטוב ביותר של הטורניר. 

FIFA-15-Cover-Features-Lionel-Messi-for-Fourth-Year-in-a-Row

אם שמתם לב, נעשו שינויים בפניו של מסי, ואנשי הפוטושופ קצת נסחפו, כי הוא נראה מאוד שונה ממסי שאנחנו מכירים, עיניו לוכסנו, ארשת פניו חוספסה, נראה קצת "מוזר"…לא?

פיפ"א 15 ישוחרר ב-23 בספטמבר בצפון אמריקה, וב-25 בספטמבר באירופה (כולל ישראל) לפלטפורמות Xbox One, PlayStation 4, ולמחשב האישי כשהוא מבוסס על המנוע הגרפי (Ignite engine) של EA Sports, ויצא גם לקונסולות Xbox 360 ו-PlayStation 3.

[divider]

אוהבים את מסי? אתם מוזמנים להוריד שומר מסך של הכוכב לשלל פלטפורמות ורזולוציות:

מקור: EA Sports

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איך שנה רביעית? הוא היה בfifa 13 ו14?

חחחח לא ראיתי שרשום פיפא סטרייט

זה גם שנה רביעית ברציפות שזה אותו משחק