Rainbow Six Siege: טריילר סופרלטיבי

Tom-Clancy's-Rainbow-Six-Siege---Accolades-Trailer

ריינבוסיקס החדש הפציץ במסיבת העיתונאים של יוביסופט בתערוכת E3, וכעת מגיע טריילר השבחים ל RS:S

אחד המשחקים שהרשימו אותנו בתערוכת E3 2014, היה חזרתו המרגשת של ריינבוסיקס, עם מצגת שסיפקה כמה רגעים בלתי נשכחים ממסיבת העיתונאים של יוביסופט.

יוביסופט מבטיחה לנו חזרה למקורות ולשורשים של הסדרה, בה כל מצמוץ עלול לעלות לכם בחיים, אבל זה לא אומר שלא יהיו רגעי אקשן והנאה, אותם תוכלו לראות בטריילר החדש שמציג בין שלל התשבוחות למשחק, גם שימוש ב C4 :

היכונו לשידור לייב של סשן אונליין

הלילה, 17.7 בשעה 10, ישדר ערוץ ה-Twich של החברה שידור סטרים בקרב מלא אקשן בין שתי קבוצות : קבוצה א' תובל ע"י כריס הנדרי (מעצב השלבים) וקבוצה ב' תובל ע"י איידן קרוואלי (מתכתנת המשחקיות). ינחו את הסטרים, המפתח הקהילתי ז'נבייב פורגט ומעצב המשחק אנדריי ג'יי וויט.

Rainbow Six Siege Multiplayer Live Stream

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נורא מצטער על חוסר הקשר, אבל אני חייב לפרוק משהו ואין לי איפה.

זהו, אני גמרתי עם אתרי משחקים ישראלים. היום בטעות (ממש בפוקס!!!) גיליתי שמשחק התפקידים הכי טוב של כנראה העשור האחרון יצא לפני כמעט חודש!
אבל לא אצלכם, ולא בגיימר או ויגיימס יש מילה אחת על זה! מילה! יש ידיעות על תמונות ממשחק שעוד לא יצא, שמועות על משחקים שעוד לא הוכרזו, אבל מילה אחת על divinity: original sin אין בשום מקום! אני נדהם! זה לא איזה כותר אינדי אנונימי, זה מהמפתחים שהביאו את כל סדרת דיוויניטי הנהדרת, ביקורות ברחבי העולם נותנות למשחק ציון 90 ומחמאות מפה עד להודעה חדשה, ובישראל? אפילו לא ציוץ!
בין כל התגובות והדירוגים הרעים שאני הולך לקבל (ובצדק) אתם יכולים בבקשה רק להגיד לי למה? סתם, שאני אדע. הז'אנר מת ואף אחד לא מעניינים אותו משחקי תפקידים יותר? לא ידעתם? המשחק הזה קטן מדי בשביל לעניין מישהו? שאני אדע. אני לא אומר שכולם צריכים ללכת איתי, פשוט באוסף של עשרות ידיעות על דברים שלא מעניינים אותי ציפיתי לראות משהו שכן, ואם רק אני לא מקבל מה שמעניין אותי רק אני צריך ללכת, זה לא איזה קריאה לחרם או משהו.

אהלן!
אני אישית ואני בטוח ששאר הצוות, מבינים מאיפה נובע התסכול והאכזבה בתגובה שלך, ואני בטוח שכולם מצטערים שלא מצאת את מבוקשך באתר שלנו. אך הרשה לי להסביר לך:

עם השנים נוצרה הסטיגמה שמשחקים בסגנון Divinity: Original Sin פחות אהודים בקרב הקהילה הישראלית בכלל ובקרב הקוראים שלנו בפרט. לכן, כאשר מחלקים את העבודה בין צוות האתר, עושים זאת לפי סדר עדיפויות והתאמה לקהל היעד. אנחנו מאוד משתדלים למרות זאת לכתוב על כמה שיותר משחקים, וככל הנראה Original Sin החליק לנו מהראדר.

אתנצל שוב בשם הצוות על כך שלא מצאת את מבוקשך באתר.
חשוב לציין, המענה לא בא במטרה להחזיק אותך באתר, אם החלטת שגמרת עם אתרי גיימינג ישראלי נכבד את ההחלטה. התגובה נכתבה מכיוון שהיה חשוב לי שתקבל מענה על נושא שכל כך מכעיס אותך, ובצדק.

המשך יום נעים ותודה על ההערה!

תודה על התגובה!
באמת שלא כתבתי מתוך כעס, זה נובע מתדהמה והפתעה אמיתית. באמת שאני אוהב אתכם, יש לכם פה אחלה אתר, וכפי שאתה רואה הפניתי את התגובה לכלל האתרים הישראלים שאף לא אחד מהם הזכיר את המשחק.
למה דווקא אצלכם כתבתי? לא יודע, אני מניח שזה בגלל שאני מאמין שאתם המובילים בארץ.
להגיד ש"גמרתי עם אתרים ישראלים" זה אולי להגזים מעט. אני לא נוטש אתכם. כמובן שכמה אתרי משחקים בינלאומיים נכנסו כרגע לבאר המועדפים שלי ממש ליד השם שלכם ואני הולך לבקר בהם לעיתים תכופות יותר להבא.

אם תרשה לי לתת הערה בונה אחת עכשיו שאני שפוי יותר, קהל היעד שלכם נקבע לפי התכנים שלכם לפני שהתכנים שלכם נקבעים לפי קהל היעד שלכם. למה אני מתכוון? כמובן שאם לא תתנו במה למשחקי תפקידים, הקהל הזה לא יפקוד את האתר, ואז תוכלו להגיד שבין המבקרים אין חובבי משחקי תפקידים. אתם בהחלט יכולים לספור אותי כקהל יעד לידיעות על אססין קריד או ריינבו סיקס, אבל זה לא אומר שאני (ואחרים) לא קהל גם לדיוויניטי ודומיו. מעבר לזה, גיימרים (אני רוצה להאמין שכולם) הם אנשים די פתוחים, אני אישית מצאתי את עצמי קונה משחקים שמעולם לא האמנתי שאשחק רק בזכות ידיעה או כתבה עליהם באתר כלשהו. לדוגמא FTL, משחק וז'אנר שאילולא ידיעה של פסקה בגיימס ז"ל לא הייתי מגלה את הפלא הזה ומבזבז עליו יותר ממאה שעות משחק.
אני מאמין שאתר גיימינג לא צריך לספק לנו מה שאנחנו כבר יודעים עליו, הוא כן צריך לפתוח לנו את השער לעולמות שאנחנו לא מכירים. אני מאמין שכל גיימר חושב כמוני. אפילו אם משחק לא מעניין אותנו בעליל, אפילו אם רק מקריאת הכותרת של הידיעהכתבה אנחנו נדלג עליה לגמרי, אנחנו כן רוצים שהכותרת תהיה שם לחשוף אותנו לתוכן הזה.
לגבי משאבי אנוש, אני מבין, לכן אני לא אשב פה ואדרוש כתבת עומק על כל פיפס בשוק המשחקים, רק אבקש מילה, משפט קטן, אולי אפילו אוסף שבועי של פסקה אחת שתכלול אוסף הערות על הדברים שלא כוסו במהלך השבוע החולף.

שוב תודה על התגובה ועל אתר מעולה, אני באמת מצטער על שהוצאתי עליכם דווקא את התסכול, מקווה לראות אתכם ממשיכים לגדול ולשפר.

התסכול לא גרם לשום דבר רע, ההפך הוא הנכון, העלת לנקודה שיש לשים לב אליה, תגובות בונות הן התגובות הטובות ביותר 🙂
אני חייב לומר שללא ספק יש משהו בדברייך, ואנחנו ללא ספק נתחיל להשים לב לדברים האלו. כמו שאמרת, אין שום סיבה לא לחשוף את הקוראים לתוכן קצת שונה מהרגיל, ואנחנו מנסים לעשות זאת כמה שיותר, אך לאחר שציינת זאת ללא ספק ננסה לכסות את העניין הרבה יותר, ואני מאמין שיש עוד המון שחושבים כמוך, טוב שאנחנו שומעים את הדעה הזו!

נשתדל לשפר את הנושא בעתיד, המשך גלישה מהנה פה או בכל מקום אחר 🙂

חן תודה רבה. יש לך מושג מתי המשחק הזה יוצא??!!!

אין בעד מה, אך לצערנו כל מה שידוע זה ב 2015

6
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x