פיפ"א 15: 'הויזואליות המרהיבה' בטריילר חדש

פיפא 15 משחקיות

סרטון חדש ששחררה EA Sports מציג לנו את המשחק הבא בסדרה הפופולארית מזוית המפתחים, ותורם לנו להבין על מורכביותו והשקעתם בפיתוח, וכמובן, איך לא, מראה לנו את השיפורים הגראפיים הנהדרים.

הדבר הראשון שבו יהיה ניתן להבחין, הוא רמת הפירוט של הקהל, שנראה ריאליסטי וסוחף מתמיד. הקריין בסרטון אומר שמערכת התאורה המשופצת שלהם מעניקה שינוי עצום, לטובה, לאיך שהשחקנים נראים, מה שיוצר סביבה שנראית הרבה יותר טבעית ואמיתית, הוא עוד אומר שמודלי הדמויות, ומעטפת גופן החדשות יתנו לשחקן לחוש את היכולות האתלטיות של הכדורגלנים, וגם פיצ'רים חדשים כמו נשימה כבדה ותזוזת שיער יהיו ניתנים להבחנה.

אנימציות החלקה יהיו ריאליסטיות, כמו כן גם כתמי חול ודשא על פרטי לבוש של השחקנים. על המשטח יהיו סימנים לאחר דריכת הנעליים ותיקולים. במשחק על מגרש רטוב, כששחקנים רבים על הכדור יהיה ניתן לשים לב בבירור למים שניתזים מהקרקע.

מעכשיו אצטדיונים יכללו פרסומים על לוחות LED, דגלים יזוזו אם נוצר איתם מגע, ויווצר סאונד ברור אם הכדור פוגע בקורה או המשקוף, או כשהשער קופץ מעט כאשר הכדור מופצץ. הקריין מוסיף שמראה מרהיב הוא רק אחד מהסיפור של FIFA 15.

פיפ"א 15 יצא ב-23 בספטמבר בצפון אמריקה, וב-25 בספטמבר באירופה (כולל ישראל) לפלטפורמות Xbox One, PlayStation 4, ולמחשב האישי כשהוא מבוסס על המנוע החדש של EA Sports, ויצא גם לקונסולות Xbox 360 ו-PlayStation 3.
[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הם מתלהבים משיפורים קטנים. הדברים האלה היו צריכים לבוא בעדכון לFIFA 14 ולא כמשחק חדש.
"יואו השיער של השחקנים זז".. "יואו דגל הקרן זזה שהכדור פוגע בה" בשביל זה לשלם 60 דולר?

יפה אבל יותר חשוב לי NBA המשחק הקודם היה עלוב בהשוואה למשחק של 2k אני נכון שהפעם הם עובדים ברצינות על המשחק