סרטון גיימפליי מ Battlefield Hardline דלף לרשת

גיימפליי ''Battlefield Hardline''

אז איך נראה הכותר הצדדי הבא בסדרת באטלפילד?

האמת, שזה נראה כמו חבילת הרחבה לבאטלפילד 4, ולא משחק מלא ששווה את ה 60 דולרים ש EA מבקשת. כמובן שעדיין מוקדם להגיע למסקנות, ונחכה לטריילר הרשמי ולפרטים שיגיעו מתערוכת E3 2014, בשבוע הבא, אבל, איך שאני רואה את זה, יש פה נסיון שובב (ומעצבן) לסחוט עוד כסף מהזיכיון, ללא מאמץ מיותר.

למרות שמדובר במשחק שונה לכאורה, שזונח את הפאן הצבאי/מלחמתי לטובת שוטרים וגנבים, אני מזכיר לכם את ההרחבה המצוינת שהביאה DiCE בשנת 2010 למשחק באד-קומפני השני, BFBC2: Vietnam, הרחבה ששינתה לגמרי את הקו המודרני של המשחק והחזירה אותנו למלחמה ההיסטורית בוייטנאם, עם מפות חדשות לגמרי, רכבים חדשים ונשקים ואפילו פסקול שנות ה 60'. צפו בגיימפליי מהבטא של המשחק:


Battlefield Hardline – Beta Gameplay by play3-live

כל מה שניתן לראות מהסרטון, הוא משהו שהיה אפשר לעשות מ BF4, לו היו משחררים למשחק את האפשרות לפיתוח מודים (SDK). רק שחברות הפסיקו לשחרר SDK, מהסיבה המאוד פשוטה, כסף. אחרת, לך תמכור לגיימרים DLC…

'באטלפילד: הארדליין' הודלף לפני מספר ימים, מה שהוביל להכרזה רשמית של EA על המשחק ועל כך שהסרטון שדלף (והוסר) הוא בן 6 חודשים ולא מייצג את המשחק האמיתי, ולשם כך היא המליצה לכולנו להתאזר בסבלנות לחשיפה בתערוכה.

מקור, ותודה ל JMP.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

למה נראה טוב פשוט בלי אנשים אז אין אקשן חחח

וואו….זה נראה חרא