אלדר סקרולז אונליין נדחה ל PS4 ול XOne

TESO-PS4-XONE

"נתקלנו בבעיות יוצאות דופן בעת פיתוח הכותר לשתי קונסולות הדור הבא" טוענת מפתחת The Elder Scrolls Online. הפשרה: תוכלו לקנות את גרסאת הPC של המשחק, ולהעביר את הדמות שלכם אל הקונסולה במחיר מוזל.

חברת בת'סדה, מפיצת המשחק הודיעה כי זדנימקס לא תהיה מסוגלת לשחרר את גרסאת הקונסולה בזמן הקרוב:

אנו ממשיכים לעבוד על גרסאת הקונסולה לTESO, ופיתוח המשחק מתקדם באופן יציב, אך אנו עדיין עובדים על מנת לפתור סדרה של בעיות אשר ייחודיות לשתי הפלטפורמות (קונסולות הדור הבא) הללו. שילוב המערכות שלנו יחד עם שתי הרשתות הייחודיות לכל אחת מהקונסולות התגלה כתהליך מאתגר. לאט לאט הלכה והתבהרה ההבנה כי לא נוכל לעמוד בתאריך השחרור המתוכנן ביוני. על אף שעשינו צעדים גדולים לקראת פתרון אפשרי, אנו מבינים כי נצטרך כ-6 חודשים נוספים על מנת להבטיח כי המוצר אותו נשחרר תואם לציפיות של המעריצים שלנו.

למרות העיכוב, בת'סדה לא מתכוונת להשאיר את המעריצים המאוכזבים בידיים ריקות- בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט וסוני היא הכריזה כי כל מי שיקנה את גרסת הPC יוכל להעביר את דמותו לגרסת הקונסולה ברגע שהיא תצא לאור, ובנוסף יוכל לרכוש את גרסת הקונסולה ב20 דולרים בלבד. זהו ספק פתרון ראוי, וספק ניסיון זול לחלוב עוד כמה דולרים מהמעריצים, שכבר משקיעים לא מעט כסף במשחק.

אתם מוזמנים לקרוא את הרשמים שלנו מהבטא של האלדר סקרולז אונליין על מנת להחליט בעצמכם אם המשחק שווה את המחיר או לא.

 מקור: Gamespot

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x