גם סוני תביא לכם זומבים!

Post-apocalypse MMO

Sony Online Entertainment חשפה אמש את משחק ה-MMO הבא שלה למחשב, הוא נקרא H1Z1 והוא כנראה יהיה המתחרה הכי חזק ל-DayZ ו-Rust.

ג'ון סמדלי, נשיא החברה חשף אמש את המשחק ומסר עליו מספר פרטים: המשחק הוא משחק פוסט אפוקליפטי שלוקח חלק בארה"ב המפורקת 15 שנים לאחר פריצת מגפה קטלנית שהפכה את רוב תושבי ארצות הברית לזומבים, "עולם שבו כלום לא בטוח חוץ מהמוות". השחקן יצטרך לשרוד בנוסף לזומבים, חיות פרא, וכמובן – שורדים אחרים. השחקנים יוכלו להתחיל בכל מקום על המפה ולחקור גם אזורים עירוניים וגם אזורים פראיים, ולהחליט איפה הם יירצו להתפתח לטווח הרחוק. מה זאת אומרת להתפתח לטווח הרחוק? השחקנים יוכלו לבנות מבצרים לבד או עם אחרים כדי להגן עליהם ממה שהולך בחוץ, אם זה חיות זומבים או שחקנים אחרים. בנוסף לאפשרות בניית המבצרים, תהיה לידי השחקן מערכת קראפטינג עמוקה שכוללות אפשרות ליצירת נשקים וחומרי נפץ, בקבוקי תבערה והפתעות נוספות שייחשפו בעתיד.

באשכולו ב-Reddit  הוא גם מתייחס לשאלה שכנראה לא מעט ישאלו – "איך זה שונה מכל משחקי ההישרדות\זומבים שיש בתעשייה כרגע?" – המשחק יהיה משחק MMO, מה שאומר שהשרתים ש-SOE תאחסן יוכלו להכיל אלפי שחקנים באותו השרת (כאשר כל שרת יהיה עם חוקים משלו), למה זה טוב? גם על זה הוא עונה, ואומר שבמשחק יש מערכת טריידים, כך שתהיה למשחק "כלכלה" מפותחת ועשירה. בנוסף לכלכת המשחק, הוא מוסיף שהמנוע עליו רץ המשחק – Forgelight הוא מנוע מתקדם שעזר למפתחים להגיע בדיוק לאן שהם רצו עם המשחק, והוא בנוי כדי לערב גם את השחקנים במשחק ובהתפתחותו באופן שוטף (חפצים שהשחקנים ייצרו יגיעו למשחק). ובנוסף, לעצב את עולם המשחק לבדם ולהפוך את הערים במשחק לשלהם בעזרת אופציית בניית המבצרים והכלים הרבים שברשות השחקנים על מנת לשנות את פני מפת המשחק. בקיצור, הוא מוסיף רפרנס שכל צופי המתים המהלכים פה יבינו – "אנחנו רוצים שהשחקנים שלנו יעשו דברים בסגנון וודברי אם ירצו, או שישתלטו על בית כלא ויתבצרו שם".

Vehicle move

חשוב לו גם לציין שהמשחק פתוח לכל רעיון, כך שאם תרצו להיות חקלאיים עם חיים שקטים במהלך האפוקליפסיה כדי לשרוד, יהיו לכם את כל הכלים לעשות את זה ולא להתמקד בקרבות עם שחקנים אחרים, אך אם אתם בעד אקשן שוטף, יהיו שרתים למטרות האלה בדיוק, לכל שרת יהיו את החוקים הייחודיים שלו על מנת ליצור את פנטזיית האפוקליפסה שלכם בצורה מושלמת.

הקאץ' (או שלא?) הוא שהמשחק הוא משחק F2P, והוא יעבוד בשיטת המיקרו-רכישות, מה שאומר שאם תרצו להפיק את המיטב מהמשחק כנראה שתצטרכו להכניס את היד עמוק לארנק ולהיפרד לשלום מלא מעט כסף.
כדי לא להשאיר אתכם בידיים ריקות, הנה גיימפליי קצר מהמשחק, יותר ייחשף בקרוב.
https://www.youtube.com/watch?v=lneZYriSbG4

מה דעתכם? תנסו אותו כשהוא ייצא? האם יש מקום לעוד משחק זומבים\הישרדות והאם לדעתכם הוא באמת מחדש? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה יצא לps3 ?

אני שונא מיקרותשלומים. תנו לקנות את המשחק וזהו. במיקרותשלומים זה יוצא הרבה יותר יקר.

זה נראה מחריד כמו WARZ

יוצאים יותר מדי משחקי זומבי/אפוקליפסה/השרדות בשנים האחרונות…

"כלכה"?
הוא גם יוצא ל- PlayStation 4, לא?

כלכלה* וכן

6
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x