בואו לעשות הזמנה מוקדמת ל-Half Life 3!

Half_Life_3_Hoax

לא, Half Life 3 לא הוכרז ולא, לא יהיה רשום פה Half Life 3 Confirmed בענק,מצטער לבאס. אבל היי! אם אתם רוצים לעשות לו הזמנה מוקדמת, זה אפשרי!

אז מה זה בעצם? מדובר בפרוייקט לתמיכת הילדים נפגעי הטייפון בפיליפינים, שמתגמל את התורמים על כל תרומה במשחק או גאדג'ט לבחירתו, כל התרומות הולכות ב-100 אחוז לעמותת Save The Children. אי אפשר לומר שהמשחקים זולים, אך אפשר להבין מכיוון שמי שבאמת תורם צריך לעשות את זה מהלב ולא בשביל לקבל פרס, אבל נחזור ל-Half Life 3. כל מי שתורם מעל 50 דולר יקבל קוד למשחק במייל כאשר הוא ייצא אם ובכלל הוא ייצא. הקאץ'? יש דיי הרבה כאלו: אם המשחק לא יוצא עד הראשון לינואר ב-2019, התורמים לא יקבלו את המשחק ולא את כספם. אם המשחק יהיה חינמי – התורם לא יקבל את כספו בחזרה, אם המשחק יגיע אך ורק עם קונסולת Steam Machine – התורם לא יקבל את המשחק או את כספו בחזרה. 
האם זה מוגבל? כן, יש הגבלה של כ-2000 עותקים, בנתיים 24 אנשים כבר תרמו והבטיחו להשים את ידם על המשחק אם הוא בכלל ייצא.
ההצעה הנדיבה הזאת זמינה לעוד כ-6 ימים מרגע כתיבת הכתבה (עד ה-20 לדצמבר) ואם אתם רוצים לתרום ולקוות עוד יותר חזק ש-Half Life 3 ייצא, אתם מוזמנים.  

https://www.youtube.com/watch?v=5t6-PnpvATI

כזכור לכולנו, לא ממזמן צץ לו באינטרנט סימן מסחרי ל-Half Life 3 ומעריצי המשחק ראו את זה קורה, אך לאחר שהחלום התנפץ והתברר שזו הייתה מתיחה, האם נראה את Half Life 3 אי פעם? רק גייבן יודע.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

טרייארק הם הכי טובים יעשו מנוע חדש BO3 עומד להיות המשחק הכי טוב בעולם

יכלו לעשות את זה בדרך אחרת, ולא להאכיל את המעריצים קשיו

המעריצים כבר די מיואשים לא?

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x