לפעמים חלומות.. מתנפצים: הסימן המסחרי של Half Life 3 היה מתיחה

Half_Life_3_Hoax
לפעמים יש דברים שהם פשוט טובים מדי כדי להיות אמיתיים, הסימן המסחרי של Half Life 3 הוא לא יותר ממתיחה אכזרית, חושף האתר ValveTime.

לפני ימים אחדים, צץ במשרד הרישום של האיחוד  האירופי הסימן המסחרי – Half Life 3 שנרשם על ידי Valve Corporation תחת התיוג "video game software", מה שהוביל להתלהבות מוצדקת של מעריצים מסביב לעולם שמחכים למשחק יותר מדי שנים אבל לא יודעים אם יש למה לחכות. הופעתו של הסימן המסחרי הפכה את המעריצים שחיכו לאופטימיים וכולם היו בטוחים ש-Half Life 3 או לפחות הכרזה רשמית מצד Valve, תגיע בקרוב. אבל.. החלום התנפץ לפני מספר שעות כאשר הסימן המסחרי של Half Life 3 הוסר ממסד הנתונים ומהאתר של משרד הרישום של האיחוד האירופי כשבוע לאחר כניסתו, ומסתבר שהסימן המסחרי הוא לא יותר ממתיחה שנוצרה על ידי מקור לא ידוע, כנראה כדי לגרום לבאז רציני באינטרנט.

hl3-i-want-to-believe

בנוסף לכך ב-2 לאוקטובר צץ סימן מסחרי חדש למשחק אחר מבית Portal 3 – Valve, לאחר האכזבה מהסימן המסחרי של Half Life 3 מאוד קשה להיות אופטימיים בנוגע לזה, וידוע שמשרד הרישום של האיחוד האירופי יחקור את הסימן המסחרי הזה לעומק כדי למנוע את הטעות הזו שוב, נעדכן כשיהיה מידע נוסף.

זוהי ללא ספק אכזבה ענקית, ואם אכן Half Life 3 קיים בפיתוח על ידי Valve, נאלץ לחכות עוד קצת עד שנוכל לצעוק בקול גדול HALF LIFE 3 CONFIRMED!!!

למי שעדיין לא התעדכן, Valve הכריזה לפני מספר ימים שלוש הכרזות דיי גדולות שיביאו את Steam לסלון שלנו, ה: SteamOS, ה-Steam Machines וה-Steam Controller.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

שלא יוציאו לא צריך. די המשחק הזה הוא המשחק הכי אוברהייפד שיש… סה"כ משחק פעולה טוב עם משחקיות טובה מינוס ועלילה טובה מינוס. איך הוא הגיע לרמות כאלו בלתי נתפסות של אהדה אין לי מושג. אז אני לא אומר שלזמנו הוא לא היה משחק פעולה טוב מאוד, אבל אין לי מושג למה המשחק הזה נחשב כ"כ.

לאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!

הבדיחה הזאת לא הצחיקה אותי 🙁

"לפעמים, חלומות מתנפצים. לפעמים, כשהלב עוד תמים…"

סליחה, הייתי חייב.

כמה רוע…. 🙁