הרחבת ה-Single Player של The Last Of Us – סיפורה של אלי

The Last of Us on PS3

לאחרונה סיפרנו לכם ש-Naughty Dog עובדים על חבילת הרחבה חדשות, רובן למולטיפלייר אך הייתה גם אחת שתוסיף קמפיין למשחק. אמש בהשקת ה-Playstation 4, הבמה נוצלה על ידי Naughty Dog כדי להציג את הרחבת הסיפור הראשונה שלהם אי פעם – The Last Of Us: Left Behind. 

Naughty Dog Reveal, 02

ההרחבה תציג לנו את אחת מהדמויות הכי אהובות של הגיימינג בשנה האחרונה – אלי, שמנסה להתקבל לפנימיה צבאית באחד האזורים הסגורים בבוסטון – משם הסיפור מתגלגל, הסיפור הוא פריקוול והאירועים הקורים בהרחבה קרו לפני האירועים במשחק. בהרחבה, כמובן – נשחק את אלי, השותפה שלה למסע היא ריילי – חברתה הטובה ביותר של אלי, והמנטורית שלה בפנימיה הצבאית. בדומה ל-The Last Of Us בו הפוקוס היה על הקשר המרגש בין ג'ול לאלי, הפוקוס בקמפיין בהרחבה יהיה על הקשר בין אלי לריילי, ועל האירועים שישנו את חיי אלי וריילי לתמיד. על איך שאלי וריילי התחברו ניתן ללמוד בקומיקס ששוחרר עם יציאת המשחק.


ההרחבה תשוחרר בחודשים המוקדמים של 2014, תאריך מדויק עדיין לא ידוע, ההרחבה לבד תעלה כ-15 דולר, והיא תגיע גם לבעלי ה-Season Pass שעולה כ-20 דולר בלבד. ה-Season Pass כבר זמין לקנייה, אך אם תרצו לקנות רק את ההרחבה תאלצו לחכות ל-19 בנובמבר על מנת לקנות אותה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x