The Amazing Spider-Man 2 הוכרז

The-Amazing-Spider-Man-2

אקטיוייז'ן ומארוול חשפו את משחק ההמשך The Amazing Spider-Man 2 שצפוי להגיע אלינו באביב הבא, 2014 ולצד הקרנת הבכורה של סרט שיישא את אותו השם.

את משחק ההמשך מפתחת חברת Beenox שפיתחה גם את המשחק המצליח הראשון The Amazing Spider-Man ומדובר כצפוי במשחק הרפתקאות בגוף שלישי בהשראת העלילה של המשחק הקודם עם טוויסטים מהאירועים של הסרט הקרוב , וייתן לשחקנים חוויה משופרת ושיטוט חופשי בניו יורק. תומס וילסון, ראש הסטודיו Beenox סיפר כי המעריצים הם אלה שדרשו משחק המשך בכל הזדמנות:

המסר המוחץ של המעריצים היה : " עוד! " וזה מה שצוות הפיתוח שלנו עובד עם ספיידרמן המדהים 2 . אנחנו נותנים לשחקנים יותר יכולות , יותר שדרוגים, יותר אתגרים, ויותר חופש להתקדמות ועם משחק שישוחרר לצד הסרט החדש , המציע חוויה אינטראקטיבית מורחבת מעבר לסרט, המעריצים לא ירצו לפספס לשחק בו.

The Amazing Spider-Man 2  יציע סיפור ייחודי בהשראת הסרט עלילתי. לאורך כל המסע שלו, ספיידרמן ייתקל במספר אויבים החדשים, כמו גם כמה חברים ותיקים, אך לצד אלה, הוא מתעמת מול איום חדש על עירו האהובה. פיטר פארקר , צלם העיתונות החנון שהופך לגיבור, יקבל תפקיד גדול יותר באור הזרקורים, כשהוא חוקר מניעים מורכבים וייחודיים. בנוסף, המפתחים מבטיחים כי העיר מנהטן תהיה מדהימה ביופיה ושחקנים יוכלו לשוטט בה בצורה חופשית ומשופרת ותציע לשחקנים לא מעט פעילויות.

המשחק The Amazing Spider-Man 2 מתוכנן לשחרור לצד הסרט העלילתי באביב הבא לפלייסטיישן 4, פלייסטיישן 3, Xbox One ,ה-Xbox 360 , Wii U, 3DS וגם למחשב האישי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

או, זה נראה משחק גיבורי על יפ-*רואה את המילים אקטיוויז'ן ומארוול*

…לא משנה….

באמת משחק מאוד כייף (הראשון כמובן)
מחכה לזה!!!
תודה על הפירסום

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x