וין דיזל חוזר לרידיק: משחק חדש ב – 2014

1

אחד המשחקים הכי טובים שאי פעם בוססו על סרטים חוזר – רידיק.

בראיון למגזין יורוגיימר, השחקן וין דיזל (מהיר ועצבני, סרטי ומשחקי רידיק) סיפר כי הסטודיו שעבד על המשחק הראשון בסדרה של רידיק, "The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay" מפתח כרגע את הכותר השלישי בסדרה. עדיין לא ידוע מה יהיה שמו של הכותר החדש, מתי הוא יצא ולאילו פלטפורמות, אבל כנראה שהוא לא יהיה קשור לסרט החדש שעתיד לצאת בזמן הקרוב. 

הגיימרים המושבעים שלי (Tigon Studios) רוצים להביא לכם את הכותר השלישי במשחקים של Riddick. רק בחודשים האחרונים הצלחנו לגייס את הצוות שעבד על המשחק הראשון בסדרה "The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay"

חשוב שתבינו, Riddick הוא לא עוד משחק מעפן שמבוסס על איזה סרט פעולה זול. זה הוא אחד הכותרים הכי מצליחים, אהובים ומפתיעים שיצאו בהתבססותם על סרט. משחקים כאלה רק מראים לנו שעם השקעה מרובת זמן ורצון אמיתי לספק משחק טוב לגיימרים כבדים, כל משחק שמבוסס על סרט יכול להיות מצוין. הציפיות מהמשחק החדש בהחלט גבוהות, כל שנותר הוא לחכות למידע נוסף.

רידיק הראשון, יצא בשנת 2004 לקונסולות האקסבוקס ולמחשב האישי. רידיק השני, יצא בשנת 2009 לקונסולות ה – פלייסטישן 3, האקסבוקס 360 ולמחשב האישי. אולי אחרי 10 שנים מהמשחק הראשון, נזכה לראות כותר חדש שישחזר את הצלחתם של הכותרים הישנים?

מקור: Gamespot

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות