קחו חופשה ארוכה: GTA V יגזול מכם 100 שעות

 GTA V קמפיין אורך

מסתבר ש GTA V הוא לא רק המשחק היקר בהיסטוריה, אלא הולך להיות גם אחד הארוכים ביותר. אז אם לקחתם חופשה קצרה בשביל המשחק, תאריכו אותה..מזל גדול שהמשחק נופל על חופש סוכות

Grand Theft Auto V מציע את המשחק הגדול ביותר בעולם הפתוח והיקר ביותר שנוצר אי פעם על ידי רוקסטאר, ועל פי דברי סגן נשיא החברה ואחד ממייסדיה, דן האוזר, זה עשוי להיות גם אחד המשחקים הארוכים ביותר שנעשו אי פעם. בראיון לאתר The Guardian, האוזר נשאל האם יש לחברה כוונות להפוך את המשחק או הסדרה לסרט קולנוע ואם משחק כמו GTA 5 יכול להיות מרוכז בשעתיים של מסך:

דן האוזנר, רוקסטאר.

 

יש עדיין הרבה כבוד בעשיית סרט, אבל אתה אף פעם לא צריך לעשות שום דבר בחיים שלך לצורך קבלת שבחים. זה הרבה יותר קל לדמיין את GTA כסדרת טלוויזיה, בצורה קרובה יותר, אבל אני עדיין חושב שזה יפגע בתדמית של הסדרה.

בנוגע לשאלה, האם GTA V יוכל להכנס לשעתיים של סרט הוא ענה:

יש לנו ניסיון בעולם הפתוח הגדול הזה ומדובר על משהו כמו 100 שעות המאפשרות לשחקנים לקבל את שליטה על מה שהם עושים, מה שהם רואים, ואיך הם רואים את זה בתוך המשחק. עולם שבו אתה יכול לעשות כל דבר, החל מלשדוד בנק וכלה בלקחת שיעור יוגה או לצפות בטלוויזיה, והכל בזמן שלך.

והזמן, הוא לא עוצר: אחרי שבשבוע החולף עוד הספקנו לטעום מעט מטיול וירטואלי בלוס סנטוס, נותר לנו עוד שבוע בלבד להשקת  GTA V לקונסולות Xbox 360 ולפלייסטיישן 3 ביום שלישי הבא, 17 בספטמבר.


[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מגניבבבב!!!
תודה