המעצב הראשי של סדרת Gears of War עובד על משחק חדש

תמונות ראשונות מהפרויקט/משחק הבא של מעצב העבר של Unreal Tournament וסדרת Gears of War

קליפורד מייקל בלצינסקי הוא מעצב משחקי וידאו, ומנהל בכיר לשעבר בחברת הפיתוח  Epic Games. עיקר פרסומו היה עבור תפקידיו בפיתוח הזיכיון אנריל ובמיוחד זה של שנת 1999, Unreal Tournament. בתפקידו האחרון בחברת אפיק, כיהן כמעצב הראשי של כותרי סדרת Gears of War שבטח זכור לחלק מאיתנו מההשקות הקודמות. את ההשפעה הגדולה ביותר שלו, הוא זוקף לזכות "אבי המשחקים המודרנים", שיגרו מיאמוטו, שנחשב לאגדה חיה בענף. טוב, ליצור משחקים שהפכו למצליחים ביותר בכל הזמנים כמו מאריו, דונקי קונג, זלדה ועוד, זה לא ענין של מה בכך.

בלצינסקי החל לשתף לאחרונה בטוויטר שלו, וגם באתר הרשמי, תמונות ראשונות מתוך הפרויקט/משחק החדש שהוא עובד עליו. אין למשחק הזה שם, אבל מהתמונות ניתן להתרשם מהכיוון של המשחק, משהו צבאי, עם חיילים, לפחות כך זה נראה מהתמונה הראשונה שהוא פרסם:

התמונה השניה והשלישית, מציגות סביבה שנראית כמו על לפני/אחרי אפוקליפסה. באחת מהן, איש מבוגר מתהלך על גדות נהר בסמוך לעיר אורות גדולה ועתידנית, ילד קטן אוחז לו את היד ועל גבו של האיש תלוי משהו שנראה כמו נשק ליירוט טילים (RPG?)

תמונה אחרונה, שכמה שניסיתי, לא מצאתי שום קשר לקודמות, מציגה ענף ספורט, כנראה כדורסל עם שחקנים ענקיים. או שמדובר בשופט גמד…?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אם תשימו לב בתמונה האחרונה לשחקני הכדורסל יש כמו מגן רובוטי משונה על הרגליים ולשחקן בצד שמאל יש כמו jetpack על הגב שנראה כאילו הוא מרחף איתו.

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x