Call of Duty: Ghosts – עלות מעבר בין קונסולות תהיה 10 דולרים

Call-of-Duty-Ghosts-Reveal-Trailer 

אקטיוויז'ן הכריזה על תכנית שדרוג לרוכשי Call of Duty: Ghosts לקונסולות הנוכחיות (PS3), שרוצים לעבור בעתיד לקונסולות של הדור הבא

אם תכננתם לקנות את המשחק  CoD: Ghosts לפלייסטיישן 3 ב-4 לנובמבר, אבל הם חוששים שבעתיד הקרוב, תצטרכו להשקיע עוד מזומנים מיותרים עבור גרסת הפלייסטיישן 4 , יש לסוני ואקטיוויז'ן תכנית שתמזער לכם את "הקנס".

אקטיוויז'ן הכריזה על תכנית שדרוג, בדומה לתוכניות השדראוג שפרסמו קמעונאיות כמו אמזון ו GameStop עבור ה-Xbox 360 וגירסאות Xbox One, שיאפשר לשחקנים לשדרג את גרסת ה- PS3 של CoD: Ghosts לגרסת המשחק ל-PS4 שיעמוד על מחיר של  10$ לזמן מוגבל. אריק הירזברג, מנכ"ל אקטיוויז'ן פאבלישינג הודיע כי:

היום אנחנו מכריזים כי מי שקונה Call of Duty: Ghosts  לPS3 יוכל לשדרג ל Call of Duty: Ghosts לPS4 לזמן מוגבל במחיר מומלץ לצרכן של רק 10 דולרים, 10 אירו או 10 פאונד, בדומה לשדרוגים לקונסולת האקסבוקס אצל הקמעונאיות הגדולות.

ghosts-upgrade PS3 XBOX 360

אקטיוויז'ן מעוניינת כמובן שלשחקני קול אוף דיוטי הבא, יהיה מעבר קל וחלק לקונסולות הבאות, ומאחר והמשחק ישוחרר מספר שבועות לפני השקת הקונסולות של הדור הבא, שחקני מולטי רבים לא יחכו וירכשו את המשחק ביום ההשקה.

אל תחשבו שאקטיוויז'ן נדיבה במיוחד, מאחר ומדובר בגיימר מסויים שהולך לרכוש את המשחק פעמיים ולשלם עליו סך של 70 או 80 דולרים, לפני מכסחי המזומנים של חבילות ה-DLC, ספק רב אם היה עושה זאת במחיר מלא. ואם יש ספק, אקטיוויז'ן לא מוכנה לוותר על עוד מכירות של עותקים, שכפי שאנחנו כבר יודעים, המכירות המוקדמות ל Call of Duty: Ghosts חלשות מאלה של הכותר הנוכחי בלאק אופס 2.

COD GHOSTS PS4 XBOX ONE

מקור: mp1st

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x