משחק Star Wars חדש ??

star-wars-x-wing

דיסני מבצעת מהלכים שצפויים להתגלות כמשחק Star Wars חדש. או שלא.

האם אנחנו צפויים לקבל בשורות משמחות בגזרת Star Wars? לפני יומיים, בשקט בשקט, דיסני שריינה לעצמה 24 דומיינים כאשר בכולם קיים הצירוף Star Wars Attack Squadrons תחת סיומות שונות. רוב הדומיינים למעשה נרשמו תחת Lucas Arts דרך הCSC (החברה לשירות חברות, היא למעשה הסוכנות להגנת מותגים של חברות), כאשר אחרי 24 שעות שמות הדומיינים הועברו מהשרתים של CSC לשרתים של דיסני. אף אחת מהכתובות לא מובילה לשום אתר ובעוד שמדובר רק ברישום דומיין לא מובטח כי אכן מדובר במשחק למחשב או לקונסולות הדור-הבא, אנו יכולים רק להניח הנחות לחכות להכזרה רשמית מצד דיסני.

בינתיים ניתן רק לשער שמדובר במשחק פעולה/סימולציה של קרבות בחלל, כמו שכבר זכינו להכיר בעבר, סדרות כמו X-Wing שרצה בין 1993-1999 , StarFighter בין 2001 ל-2003, והסדרה עם השם הדומה Rough Squadron המהנה שמשחקיה יצאו בין השנים 1998-2003. 

אז אחרי שדיסני רכשה את לוקאסארטס ואחרי שאחד המשחקים המצופים ביותר על ידי המעריצים Star Wars 1313 בוטל (לצערנו הרב), אחרי שStar Wars: Battlefront ניצל (לשמחתנו הרבה) ואנו צפויים לקבל Angry Birds Star Wars לאייפון ולאייפד (iOS) ולקונסולות (מה היינו עושים בלעדיכם דיסני..), ואפילו הוכזרה סדרת אנימציה חדשה בשם Star Wars Rebels שצפוייה לעשות את הבכורה שלה בסתיו 2014, כולנו עדיין מחכים לארוע הכרזה אחד ויחיד, האירוע שבו יוכרז Star Wars VII (הסרט כמובן).

star-wars-rebels-logo

אז אם הייתה לכם את ההחלטה איזה משחק SW להביא לעולם, איזה משחק זה היה? ספרו לנו

 

מקורות: Lucasfilm | Fusible

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות