ה-PS4 יקליט 15 דקות של Gameplay. וכמה ה-Xbox One..?

PS4-DUALSHOCK-4

סוני מאשרת: הPS4 יקליט עצמאית את 15 הדקות האחרונות של המשחקיות.

ספקולציות התחילו להתרוצץ ברחבי הרשת כאשר ניל בראון, ראש קבוצת הR&D (מחקר ופיתוח) בSCEE (חטיבת הבידור של סוני אירופה), אמר בתחילת החודש כי הPS4 משתמשת ברכיב חומרה ייעודי כדי שיוכל להקליט רק "מספר דקות" של גיימפליי. אמירה זו הובילה למס' שמועות, חלקן אמרו כי הקונסולה תקליט רק 7 דקות, חלקן אמרו שהיא תקליט "דקות בודדות". בעקבות האי ידיעה הזו וכדי לעשות קצת סדר בחרושת השמועות, דובר של סוני אמר לCVG שהPS4 יקליט 15 דקות אחרונות, בדיוק כמו שדווח לראשונה.

את 15 דקות התהילה שלנו או את צילומי המסך אשר נלכוד במהלך המשחק נוכל לשתף באמצעות כפתור השיתוף החדש על הDualShock 4, את התמונות ואת הוידאו נוכל לערוך בצורות שונות לפני שהם יעלו לרשתות החברתיות השונות באמצעות שירות שנקרא UStream, כרגע לא מפורט בדיוק איפה השירות הזה נמצא בתהליך השיתוף, אז צפו לעידכונים.

אז איך אפשר לדבר כל הזמן על הPS4 ובלי לדבר על הXbox One ולעשות קצת השוואות? אז התשובה היא שאי אפשר! מיקרוסופט חשפה כי הקונסולה שלה תוכל להקליט רק 5 דקות אחרונות, בדומה לזו של סוני, ואת התוכן נוכל לשתף באמצעות הXbox Live ובין שאר הרשתות החברתיות השונות.

xbox-one-vs-ps4-sales amazon uk

אבל , וזה אבל גדול, בראיון שנערך עם קן לוב, מנהל הקריאטיב של אולפני המשחק של מיקרוסופט, הוא אומר את הדבר הבא:

אני משחק באונליין ועשיתי את הדבר הכי אדיר אי פעם. אני לא יכול לעצור את המשחק כי אני משחק באונליין. בגלל זה אני פשוט אומר 'Xbox Record' והוא ישמור את 30 השניות האחרונות לצפייה לאחר מכן.

אם ננתח לרגע את מה שמר קן לוב אומר, נוכל להסיק מכך שבמשחק אונליין, בגלל שאנחנו לא יכולים לעצור, נוכל להקליט רק 30 שניות שהם לא 5 דקות וזאת בתנאי שהקינקט יבין את המבטא שלנו הארץ-ישראלי שלנו. לאחר מכן, קן אכן מספר לנו שבמצבי משחק כמו סינגלפלייר אכן תהיה לנו אפשרות הקלטה באורך 5 דקות שלמות. מה שבטוח שמעריצי אקס-בוקס בכל העולם יצטרכו להתחיל לעבוד על המבטא שלהם.
מה שצפוי זה שאת הPS4 ואת הXbox One אנו צפויים לראות על המדפים, אם לא יהיו חוסרים, למרות המלאי החדש של PS4, בתקופת החגים האמריקאית הקרובה (נובמבר-דצמבר).

אז מה אתם חושבים על סוני? ועל מיקרוסופט? שתפו אותנו!


מקור: CVG

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

רגע אז כאילו לא יוכלו יותר להעלות גיימפליים ליוטיוב מקונסולות הדור הבא?

אני מאמין שלא תהיה שום בעיה להעלות גם ליו-טיוב … אני חושב שזה הדבר הראשון שמצפים מסוני

זכור לי שראיתי באחד הסרטונים אפשרות אוטומטית להעלאה ליוטיוב

סוני הכי טוב יש היא ממש השקיע על הסוני 4 אבל ממש טוב השקיע

עוד נקודה לסוני..