Ratchet & Clank: Into the Nexus הוכרז ל-PS3

ראצ'ט וקלאנק נכנסים לנקסוס בכותר החדש שהוכרז היום לסדרת ההרפתקאות המצליחה. יהיה הרבה סגול שם.

אחרי הטיזרים של סוני ושל Insomniac Games מגיעה ההכרזה של הכותר החדש בסדרת ראצ'ט וקלאנק- Ratchet & Clank: Into the Nexus שישוחרר בתקופת החגים לפלייסטיישן 3.

Ratchet & Clank: Into the Nexus היא הרפתקאת פלטפורמה חדשה בסדרה, מלווה בהומור המסורתי, הכוללת נשקים משודרגים,  ועולמות חדשים לגמרי המתחננים להיחקר. 'לתוך הנקסוס' מסמן את החזרה האמיתית למקורות של הסדרה.

מה הסיפור?

לאחר אחד מהמצודים הידועים לשמצה ביותר בהיסטוריה הגלקטית ולכידתו של Vendra Prog, ראצ'ט וקלאנק מקבלים הצעה ללוות פושע מסוכן לבית המעצר Vartax, כשבדרך הם מוצאים את עצמם אבודים באיזור נטוש. שם, בחלל העמוק ביותר, הם נחשפים לאירוע חריג המאיים על היקום, מה שמכריח את ראצ'ט להחליט מה באמת חשוב.

Ratchet-and-Clank-Into-the-Nexus-PS3

מה חדש?
בחזרה לעתיד – גיבורי סדרה, חוזרים ביחד עם Captain Qwark, Talwyn, Cronk ו- Zephyr  בהרפתקה חדשה לגמרי, קמפיין לשחקן יחיד.

כלי נשק עוד יותר מטורפים וגאדג'טים לארסנל שלך – זמגוון רחב של כלי נשק אקזוטיים חדשים וגאדג'טים, כוללים Winterizer וגם Nether Blades.

קלאנק מכה שוב – אתגרים חדשים בהם Clank יכול לשנות את כוח הכבידה, לתפעל חפצים ולפתור חידות פלטפורמה כיפיות.

גלו עולמות חדשים … והסכנות של החלל – לעבור דרך אפס כוח המשיכה של מרחב ולחקור מגזרים מסתוריים מלאים בכוכבי לכת חדשים,סכנות חבויות וסודות אפלים שעדיין לא נחשפו.

Ratchet-and-Clank-Into-the-Nexus

Ratchet & Clank: Into the Nexus ישוחרר בחגים, בלעדית לפלייסטיישן 3, במחיר של 29.99 דולר.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בימי הפס2 הסדרה הייתהממש שווה עכשיו קצת פחות

אני דווקא רציתי הכרזה על רזיסטנס חדש

כנ"ל