Insomniac Games: "צפו לחדשות גדולות מחר!!! כשעולמות מתנגשים…גיבורים חוזרים"

SONY-when-worlds-collide-heroes-return

הטיזר השני של חברת סוני, ממשיך את הראשון וכבר מכניס לסיפור את חברת Insomniac ש"מאיימת" כי מחר/ היום נקבל חדשות גדולות, אולי Ratchet & Clank חדש או כותר חדש בסדרת Resistance?

סוני זרקה אתמול לאוויר הרשתות החברתיות שלה טיזר ראשון שהציג פוסטר עם קווי מתאר סגולים של מה שנראה כגוף פלנטרי, מלווה בכיתוב: "כשהעולמות מתנגשים" ("When Worlds Collide").

היום, חברת Insomniac ממשיכה בטיזר שני עם פוסטר חדש שמציג עצם/כוכב עגול שפולט פיצוץ סגול מסוג כלשהו – אולי פליטה של חללית, או נשק הגלקסיה. המשםט עכשיו שלם יותר והוא "כאשר עולמות מתנגשים … גיבורים חוזרים".

Insomniac Games היא חברת פיתוח שמאחוריה שתי סדרות מצליחות, Ratchet & Clank, משחקי פלטפורמה /הרפתקאות שהכותר האחרון בסדרה Ratchet & Clank: Full Frontal Assault שוחרר בסוף שנה שעברה וסדרת היריות מגוף ראשון Resistance שאת הכותר הראשון שלו די חיבבתי בזמנו.

הכותר האחרון Resistance 3 שוחרר ב-2011, ונחשב לכותר החלש בסדרה וזה יכול להיות זמן מתאים להכריז על כותר חדש, במיוחד בתקופה שהספרה 4 היא ספרה טרנדית. Resistance 4 למשל, יכול להשתלב יפה בהשקה של הפלייסטיישן 4, לצד משחק יריות כמו באטלפילד 4.

מה זה הולך להיות לדעתכם?

[divider]

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

רסיסטנס 3 היה כותר חלש? במכירות, כן, אבל ממש אהבתי אותו – לא הסוף שרציתי, אבל זה היה בסדר. רסיסטנס 1 היה מעולה, במיוחד משום שזה היה משחק הפלייסטיישן 3 הראשון ששחקתי.

אני עדיין קצת מאוכזב בגלל ההחלטה של אינסומניאק ללכת למולטי-פלטפורם ואז לאקסקלוסיביות עם מייקרוסופט. אני מבין שזה רק עסקים, אבל זה פשוט מרגיש כמו סוג של… בגידה, אם זו המילה המתאימה…

בכל זאת, אני מאחל לאינסומניאק הרבה הצלחה.

רזיסטנס השלישי היה אחלה משחק אבל קיבל ביקורות נמוכות מהקודמים
ובגלל שלא מכר מספיק, כנראה שהסדרה הזו מוקפאת
הראשון בכל מקרה היה הכי מוצלח לטעמי

הסדרה בעיקר קפאה אחרי הכותר לויטה – "שמיים בוערים", זה לא משחק "רע", אבל הוא אכזבה ענקית ולא מגיע לו לקבל את השם "רסיסטנסרזיסטנס".

הפלופ לויטה היה נוראי