E3 2013: מה צפוי לנו בתערוכת המשחקים הגדולה של השנה

e3

תערוכת Electronic Entertainment Expo או כפי שכולנו מכירים אותה בשם E3 מתקיימת מידי שנה בחודש יוני, מאז משנת 1995, במרכז הכנסים בלוס אנג'לס שבארצות הברית. התערוכה הפכה בשנים האחרונות לבמה הגדולה ביותר של מפתחי המשחקים. אך השנה הולך להיות סוער במיוחד, עם יציאת קונסולות הדור הבא של סוני (PlayStation 4) ומיקרוסופט (Xbox One), השנה התערוכה תתקיים בתאריכים ה-11 עד ה-13 ביוני ומסיבות העיתונאים יתקיימו יום לפני ב-10 ביוני, יום שני החל מהשעה 7 וחצי בערב שעון ישראל.

כמדי שנה, מיליוני עיניים תהיינה נשואות למסכי הטלוויזיה ובמיוחד האינטרנט ותצפנה במסיבות העיתונאים של החברות הגדולות בשוק המשחקים. השנה, הקרב המרכזי יהיה בין החברות מיקרוסופט וסוני אשר ילחמו וינסו לשכנע אותנו שהקונסולה שלהן, היא המשתלמת ביותר. גם נינטנדו תקיים את אירוע ה- Nintendo Direct שלה ב-E3.

מלבד המלחמה על הקונסולות, תשתתפנה גם מפיצות המשחקים הגדולות, אשר יציגו לנו את הפיתוחים שלהם מהזמן האחרון, בהמשך הכתבה תוכלו לראות מה כל חברה מציעה.

Microsoft, ה-10 ביוני, בשעה 7 וחצי בערב שעון ישראל

את מסיבות העיתונאים פותחת מיקרוסופט ויש לה עבודה קשה לעשות. ערב הכרזת הקונסולה החדשה, הוגדר בעיניי רבים כאכזבה ואך כישלון, במיוחד בגלל שהיא התמקדה בתרבות המדיה בדגש על טלוויזיה במקום השימוש העיקרי של הקונסולה-משחקים. מיקרוסופט הבטיחה שבשעה וחצי שיינתנו לה, היא תציג הרבה משחקים כאשר רובם יהיו אקסקלוסיביים. בנוסף, החברה צפויה לפרסם את מחיר הקונסולה והמשחקים. מעניין עד כמה פאקטר יהיה קרוב.

EA, ה-10 ביוני, בשעה 11 בלילה שעון ישראל

כמו כל שנה, גם השנה EA מביאה לנו משחקים ששווה לחכות אליהם. השנה Battlefield 4 ו- Need for Speed יהיו המשחקים המובילים, לצד רשימה ארוכה של משחקי ספורט, בינהם FIFA 14. בנוסף, נראה מבט ראשון של שיתוף הפעולה בין EA וחברת Disney וסדרת Star Wars. כמובן ש-EA תציג את הפרויקטים שלה לקונסולות הדור הבא. לבסוף, אנחנו מקבלים משחק נחמד העונה לשם Zombies VS Plantes 2. כמובן שצפויות הפתעות, כאשר הגדולה ביותר אמורה להיות ההכרזה על המשחק Mirror Edge 2.

Ubisoft, ה-11 ביוני, בשעה 1 לפנות בוקר שעון ישראל

Ubisoft מביאה לנו בכל שנה משחקים טובים, בינהם כותרים לסדרת אסאסינס קריד שהופכת לסדרה שנתית. גם השנה נזכה להצצה מהמשחק Assassin's Creed IV: Black Flag שיצא בהמשך השנה. לצד סדרת ההתגנבויות Splinter Cell מקבלת כותר חדש בשם Black List. המפיצה הצרפתית גם לא שוכחת להביא לנו כותר חדש: בחודש נובמבר אנחנו נקבל סוף סוף IP חדש בשם Watch Dogs, משחק עולם פתוח שללא ספק גרם סקרנות רבה בקרב הגיימרים. גם קונסולות הדור הבא יוזכרו במסיבת העיתונאים של Ubisoft כאשר המשחק המצופה ביותר הוא Beyond Good & Evil 2. כמובן שתמיד יכולות להיות הפתעות נוספות. מקווים לראות בתערוכה סימן חיים מהמשחק Rainbow 6: Patriots.

Sony, ה-11 ביוני, בשעה 4 לפנות בוקר שעון ישראל

אם נשארתם ערים עד לתערוכה של סוני, אתם כנראה ממש סקרנים. סוני תקבל שעה שלמה על-מנת לשכנע אותנו לבחור בקונסולת הדור הבא שלה (PlayStation 4). הדברים העיקריים שנראה יהיו בין היתר העיצוב של הקונסולה ובכך לשים קץ לשמועות ולהשערות. בנוסף, מחיר הקונסולה צפוי להתפרסם גם כן. לעומת מיקרוספט, סוני לא צריכה לעבוד קשה, עם הכרזה מוצלחת שהתקיימה בחודש ינואר, הם כבר ביתרון,  לכן במסיבת העיתונאים נזכה לראות הרבה משחקים חדשים ומשחקי המשך לקונסולה.

Nintendo, ה-11 ביוני, בשעה 17:30 שעון ישראל.

כאמור נינטנדו ביטלה את השתתפותה בתערוכה, היא הייתה אמורה לקיים את מסיבת העיתונאים ביום רביעי ה-11 ביוני בשעה 5 בערב שעון ישראל. למרות הביטול, החברה עדיין תהיה נוכחת בתערוכה עם דוכן גדול יחסית ותעדכן בזמן אמת כל מה שמתרחש באתר שהיא פתחה במיוחד לאירוע. נזכה לראות את המנטרה הקבועה של נינטנדו בכיכובם של זלדה ומאריו, אבל תהיה גם Bayonetta 2.

יום לאחר מסיבות העיתונאים, החל מה-11 ליוני ובמשך של כ-3 ימים תתקיים התערוכה עצמה, באולם עצמו יהיו המון דוכנים בגדלים שונים, שיאפשרו לנוכחים להתנסות במגוון משחקים, אטרקציות ועוד.

אלטרנטיבות ל-E3

אם אינכם יכולים להגיע ללוס אנג'לס, תערוכה אלטרנטיבית בשם EToo תתקיים בלונדון במקביל לתערוכת E3 הרשמית שבלוס אנג'לס. התערוכה האלטרנטיבית באדיבותה של סוני, שממינה את האירוע.  אתם עסוקים בתאריכים האלו ובכל זאת רוצים להגיע לתערוכת גיימינג? אין בעיה! התערוכה הגדולה באירופה GamesCom שמתקיימת מידי שנה בעיר קלן שבגרמניה זו הפעם החמישית, תתקיים גם השנה בתאריכים 21-25 באוגוסט.

etoo EXPO

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות