http://www.youtube.com/watch?v=T9XEBnWqZnE

באטלפילד 4 הפגין עוצמה בתערוכת E3 האחרונה, ו-Call of Duty: Ghosts כיכב באירוע של מיקרוסופט, אבל מגזין הגיימינג הפופולרי Gameinformer בחר דווקא במשחק הבכורה של חברת Respawn שמייסדיה יצרו את סדרת קול אוף דיוטי, המשחק Titanfall זכה ב-4 קטגוריות. גם IGN בחרו בו למשחק ה-PC הטוב ביותר בתערוכה.

רגע הסיכומים של תערוכת E3 הגיע ואתרים רבים ברחבי העולם מדרגים את המשחקים שהכי הרשימו אותם בתערוכה. רוב האתרים הגדולים עדיין מכינים את הסיכומים שלהם ובינתיים המגזין Gameinformer הספיק לפרסם את הרשימה שלו, שנתיחס לכולה בכתבה נפרדת.

המגזין בחר במשחק Titanfall כמשחק המולטיפלייר הטוב ביותר בתערוכת E3, למרות המצגות המרשימות של באטלפילד 4 במיוחד למצב המולטיפלייר שלו. המשחק Titanfall קטף עוד שלושה פרסים חשובים "Best In Show" , "Best Multiplatform Game" , וגם משחק היריות הטוב ביותר בתערוכה – "Best Shooter".

TITANFALL BEST E3

הבחירה נובעת מכך שלמרות שבאטלפילד 4 היה לוקח בקלות את המקום הראשון בכל E3, השנה פשוט Titanfall הגיח לכדור הארץ וגנב את ההצגה. משחק החתול ועכבר בין טיטאנים לחיילים גרר אחריו באזז חזק בתערוכה והפך לשיחת היום בקרב העיתונאים חובבי משחקי היריות.

TITANFALL BEST SHOOTER

המגזין הפעם שם דגש על חדשנות ומאחר ולא CoD: Ghost ולא Battlefield 4 הציגו משהו חדשני באמת, הבחירה הלכה לכיוון הטיטאנים.

היום דיווחנו כי המשחק The Witcher 3 קטף 49 פרסים בתערוכה והאתר IGN אף הכתיר אותו גם כמשחק שהכי שווה בשבילו לשדרג את המחשב.

IGN BESR E3 PCרגע, מה עם באטלפילד 4? זה לא המשחק שאנחנו אמורים לשדרג מחשב בשבילו? ב-IGN המשחק לא נכנס כמועמד לאף אחת מהקטגוריות המובילות ובמשחק ה-PC הכי טוב בתערוכת E3 נבחר-Titanfall :

[divider]