הממשק החדש של ה-PS4: סוני מציגה את יתרונות האונליין

סוני שחררה סרטון חדש שמציג את מגוון האפשרויות השונות בממשק החדש של הפלייסטיישן 4 בדגש על האונליין. כדאי לכם להיות מחוברים לאינטרנט, לקנות, לשתף ולשחק על פי הסרטון. אם תרכשו את המשחק Killzone: Shadow Fall תוכלו לבחור אם להוריד את הסינגל או את המולטיפלייר.

כולנו כבר יודעים כי ניתן לשחק בפלייסטיישן 4 ללא חיבור לאינטרנט, אבל הסרטון החדש של סוני מנסה להראות לכם שהתכונות החברתיות והאפשרויות הנוחות במצב אונליין, הם משהו שלא כדאי לכם להחמיץ.

הסרטון מציג יום בחייו של גיימר טיפוסי בסביבות גיל ה-20+ שגר בחדר עם קונסולת PS4 ו-HDTV. חלק מהתכונות מציגות את הקונסולה כדרך לתקשר עם החברים, לשתף ולהצביע בעד או נגד (thumbs up) וכמובן לרכוש משחקים, כשהמעבר בין התפריטים השונים נעשה בצורה חלקה.

קילזון מולטי /סינגל- תבחרו

אחרי כמה הבזקים של המשחק Knack, והאפשרות שראינו להעלאת וידאו, סוני מציגה את האפשרות של רכישת משחקים דרך הסמארטפון שלכם (כנראה מכשיר סוני) ואפילו נראה כי ניתן יהיה להורות על הורדת המשחק למכשיר.

סוני4 סמארטפון

אחת התכונות המעניינות שראינו בסרטון היתה האפשרות להוריד בנפרד את המולטיפלייר או את הסינגל של המשחק Killzone: Shadow Fall. זה קיים כבר הרבה זמן בסטים, ונראה כי בסוני הולכים להביא את זה לפלייסטיישן.

קילזון מולטי סינגל הורדה

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות