נינטנדו תקיים Nintendo Direct בתערוכת E3 2013

nintendo_e3_2013

נינטנדו הודיעה שהשנה היא לא מתכוונת להשתתף ב-E3, אז הודיעה. נינטנדו מעלה אתר ייעודי לתערוכת E3 ומתכוונת לשתף דרכו את כל התוכן מהאירועים שתקיים.

רק לפני חודש, הודיעה נינטנדו כי היא לא מתכוונת להשתתף בתערוכת E3, לטובת אירועים קטנים יותר, לראשונה מאז 1995. מהלך שנראה תמוה מאחר ובכל זאת מדובר באחת משלושת יצרניות הקונסולה הגדולות בעולם.

ההנחה היתה שמעמד החברה בתקופה האחרונה התערער לנוכח מכירות חלשות של קונסולות Wii U ושהבריחה של מפיצות משחק גדולות, כמו EA שהודיעה שאין לה שום משחק שמפותח לקונסולה שלה, הוסיפה אש למדורה. בנוסף, קולות מלחמה של מהנדס תוכנה בכיר בחברת EA Sports קנדה, שהחליט להגיד דרך הטוויטר את מה שיש לו על הקונסולה של נינטנדו, ה-Wii U, בסדרה של עקיצות, רק העכירה את האווירה ואם נוסיף את העובדה שאין לנינטנדו השנה חומרה חדשה להציג, היה אפשר להבין אם היתה נעדרת מהאירוע. אבל, נינטנדו לא מתכוונת לוותר על האירוע הכי חשוב של השנה.

אתר אינטרנט ייעודי E3 2013 website לתערוכת הגיימינג  מאשש את דבר אי-הופעתה של החברה. האתר כולל ספירה לאחור לאירוע הראשון של החברה שיתררחש ב-11 ביוני. החברה תארח את Nintendo Direct במהלך E3 ולדברי האתר, הסיקור ימשיך לאורך כל השבוע עם קדימונים, ראיונות ועוד. האתר גם יכלול הכרזות של ניטנדו וסיורי וידאו מאחורי הקלעים.

על פי הערכות נינטנדו צפויה להציג את שלל המשחקים הבאים:

  • Mario Wii U
  • The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
  • Pikmin 3
  • The Wonderful 101
  • New Super Luigi U
  • Mario & Luigi: Dream Team Bros.
  • Mario Kart Wii U
  • Super Smash Bros החדש

תערוכת E3 תתקיים השנה בין התאריכים 10-13 ליוני בלוס אנג'לס, ארה"ב.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

!?עוד מריו ועוד זלדה.כמה אפשר

כל עוד יש מי שקונה את זה
ממשיכים לפתח
🙂

מריו אני מוכן להסכים במובן חלקי(רק הסדרה של הניו סופר מריו ברוס)
אבל להגיד שיש יותר מדי זלדה????
הם הוציאו במשך 25 שנה 17 משחקים. הם לא מוציאים משחק כל רגע הם אשכרה לוקחים את הזמן ועובדים על כל משחק(לקונסולה נייחת המשחק האחרון לקח כמעט 4 שנות פיתוח).
הדמות של מריו נמצאת בהרבה סדרות אבל הן לא כולם אותם משחקים רק כי מריו נמצא שם. משחק כמו מריו קארט הוא ז'אנר שונה לחלוטין מפייפר מריו או המשחקי פלטפורמה. וחלק מהם הם מוציאים פעם בדור שלם של קונסולות(לא תמיד הם עושים שינויים גדולים מדי אבל הם בכל זאת לא מוציאים לך את אותו המשחק כל שנה)

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x