נינטנדו הודיעה כי לא תקיים מסיבת עיתונאים ב 2013 E3, לראשונה מאז 1995

נינטנדו קיימה מסיבות עיתונאים שנתיות באירוע הגיימינג הגדול E3 במשך כמעט שני עשורים. אבל השנה, נראה כי החברה לא מרגישה שיש לה מה להציע, והודיעה על אי-קיום מסיבת עיתונאים.

nintendo-ICONמיומה הראשון של תערוכת E3, חברת נינטנדו דאגה להשתתף בה באופן קבוע ולחשוף מוצרים חדשים ומשחקים דרך מסיבות עיתונאים מתוקשרות. אירוע E3 החל רשמית בשנת 1995, אירוע בו סוני הכריזה על הקונסולה הראשונה שלה,ה-PlayStation הראשון. חברת אטארי חשפה את ערכת המציאות המדומה שלה, בשם Atari Jaguar VR , ואילו נינטנדו חשפה את ה-Virtual Boy שלה, אך גולת הכותרת היתה ההכרזה על קונסולה חדשה לקיץ של שנה הבאה (1996) שתיקרא the Ultra 64, אבל כולנו כבר יודעים שהשם הסופי שהפך לאגדה הוא N64.

MARIO-CART-64

בשיחה עם משקיעים במהלך פגישה היום, נשיא נינטנדו,  סאטורו איווטה,  ציין כי החברה לא תקיים מצגת בקנה מידה גדול, לקהל רחב מכל רחבי העולם, כמו בשנים קודמות.

להלן דבריו של איווטה במלואם, שתורגמו מכאן:

ראשית, החלטנו שלא לארח את המצגת בקנה מידה גדול המיועדת לכל אחד מהקהל הבינלאומי. מצגת שבה אנו מבשרים על מידע חדש כפי שעשינו בעבר. במקום זאת, בתערוכת E3 השנה, אנו מתכננים לארח כמה אירועים קטנים יותר, שיתמקדו במערך התוכנה שלנו לשוק האמריקאי. יהיה אירוע סגור אחד למפיצים אמריקאים, ומספר אירועים קטנים למשחקים שמיועדים  בעיקר לתקשורת המערבית. מלבד אירועים אקסקלוסיביים אלה עבור מבקרים, אנו ממשיכים לחפש דרכים לספק מידע על המשחקים שלנו ישירות לקהל הבית שלנו בערך בזמן של E3.

e3_nintendo-2012

נינטנדו סובלת בשנה האחרונה מביצועי מכירות לא מזהירים במיוחד לקונסולה החדשה שלה, מכירות שנשארות הרבה מאחור לעומת הקונסולה הקודמת והמצליחה שלה, Wii. בנוסף, נראה כי הרבה משחקי AAA פשוט לא מגיעים לקונסולה, למרות נתוני החומרה המרשימים שלה. מנכ"ל קרייטק, הודיע בחודש שעבר, כי למרות שלקונסולה אין בעיה להריץ את המשחק Crysis 3, המשחק לא יושק ל-Wii U. באטלפילד 4, גם כן לא הוכרז לקונסולה. שני המשחקים אגב, הם הפצה של חברת EA. לעומת זאת, נראה כי חברת יוביסופט עושה את רוב המאמצים להביא את משחקיה החדשים לקונסולה. החברה אישרה כי המשחק Assassin’s Creed IV: Black Flag יגיע לקונסולה בעתיד, וכמו כן המשחק Splinter Cell Blacklist.

חברה נוספת שהודיעה כי לא תקים דוכן מצגת באירוע, היא 2K Games, אך תציג כמה משחקים במהלך האירוע, במסיבת עיתונאים שתקיים.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x