The Last of Us – ביקורת ראשונה למשחק דלפה לרשת- "יצירת מופת"

ציון מושלם 5/5 למשחק החדש של Naughty Dog שישוחרר בעוד שבועיים. הביקורת משווה חלקים ממנו לסרט "האזרח קיין" ומכתירה אותו כיצירת מופת וכ"משחק הטוב ביותר לקונסולות בדור הנוכחי".

הביקורת של Empire Online למשחק The Last of Us היא הביקורת הראשונה למשחק שדלפה לרשת בשוגג על-ידי האתר, ולמרות שכבר הוסרה בגלל האמברגו, יש לנו את כל הפרטים. להבדיל מכל הסקירות המקדימות ברחבי הרשת שהתבססו על הדמו, כאן מדובר בביקורת מלאה על המשחק המלא.

The-Last-of-Us-ביקורת

הביקורת מכתירה את המשחק כיצירת מופת וכמשחק הטוב ביותר לקונסולות הדור הנוכחי, ויתירה מכך, היא מגדירה אותו כ"אזרח קיין" של המשחקים. אם אין לכם מושג מה זה "האזרח קיין" אחסוך לכם גוגל: 'האזרח קיין' הוא סרט דרמה שיצא לראשונה לאקרנים ב-1941 ונחשב בעיני רוב מבקרי הקולנוע בעולם ליצירת מופת ולסרט הטוב בכל הזמנים, שהפך למותג בתחום הקולנוע. נכתבו עליו ספרים, על המשמעויות המסתתרות בו, ואיזכורים שונים ומשונים לסרט מופיעים בסרטי קולנוע רבים.

תמצית הביקורת של Empire Online

העלילה

מגפה פטרייתית הרסה את האנושות, מיליוני בני אדם נהרגו בה והיא הותירה עיירות שלמותנטושות. שני עשורים מפרוץ המגיפה, אתם משחקים את ג'ואל, צייד רגשני שהצליח לשרוד, ושהבטיח לחבר שלו שיציל ילדה בת 14 בשם אלי (Ellie) ויעביר אותה לצד השני של אמריקה השוממת, הרחק מהמשטר הנוקשה שהשתלט על העולם. על פני השטח, ההגדרה יכולה להיות כמו שילוב של המשחק Ico (ל-PS2) שפוגש את המשחק The Walking Dead, אבל הביצוע עושה את זה כל כך הרבה יותר מזה.

הגרפיקה

המסע בעולם המשחק הוא פשוט חוויה לעיניים וכרוך בסכנה ולעתים קרובות בני אדם יהיו מסוכנים יותר מאשר הנגועים. הטבע קולח והמרחבים העירוניים נראים מדהים. הצבעים ושינוי תאורה עם עונות השנה ביחד עם התקדמות הסיפור, ובקלות מדובר במשחק הכי יפה ב-PS3.

 גיימפליי

המשחק בקלות היה יכול להיות אכזבה – באופן כללי שילוב של התגנבות ופעולה, עם קטעים רבים של ירי תחת כיסוי בגובה המותניים, אינו מציע שום דבר חדש באופן מיידי. אז זהו שזה לא, למעשה, ניתן להימנע מעימותים עם אויבים ואין חובה להרוג את כולם בשביל להמשיך ולהתקדם. ההחלטה היא שלכם, לשקול את האפשרויות, כי אתה לא משחק גיבור, או אפילו מישהו קשוח כמו נתן דרייק ממשחקי Uncharted, אתה משחק דמות אנושית, אפילו שברירית ופגיעה  כמו כל אחד מאיתנו. כשאתה נאלץ להילחם, זה קצר, חד, מזעזע, והמשחק מטפל באלימות כמעט עם כל ה"גועל"כשצריך.

סאונד והפקה

לב ליבו של המשחק היא מערכת היחסים כמעט הורית בין ג'ואל ואלי, ומדובר בביצועים הקוליים הטובים ביותר ששמענו עדיין במשחק וידאו. הפקת המשחק מרהיבה . המלחין גוסטבו סנטוללה (הר ברוקבק) עשה עבודה מעולה, הצליח להדגיש את המתח ואת הבדידות של העולם דרך שימוש בשתיקה אל מול רגעים תזמורתיים נועזים. ישנן השפעות קולנועיות רבות בעבודה לאורך כל המשחק, אבל לא תרגישו כמו בסרט אינטראקטיבי.

ציון סופי 5/5

The-Last-of-Us-first-review

תזכורת: כל מי שעשה הזמנה מוקדמת למשחק God of War: Ascension זכאי לקבל גישה לדמו של The Last of Us במהלך היום.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה בהחלט נראה שווה קנייה. אבל לא הבנתי את הביקורת על הגיימפלי (למרות שבסרטונים הוא נראה דומה לשל אנצרטד והגיימפליי באנצרטד באמת לא היה משהו…)

הביקורת התכוונה לכך שהגיימפליי היה יכול להיות מאכזב והוא לא
זה נראה כמו אנצ'רטד כי זה מפותח על אותו מנוע
ניסית את הדמו?