יוצרי TAKEDOWN מתבדחים על חשבון CoD:Ghosts

בהמשך לעלילות Call of Duty: Dog, מפתחי משחק היריות הטקטי TAKEDOWN שחררו סרטון פרודיה על חשבון הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי. במקום כלב הם הלכו על איש שלג.

אני חושד שמעט מאוד אנשים מכירים את המשחק TAKEDOWN שהוכרז באפריל 2012 דרך האתר למימון פרויקטים kickstarter, ושהצליח לגייס את  200 אלף הדולרים הנדרשים לפיתוח. הסיבה היא שמאחורי המשחק הזה לא עומדת שום חברת ענק וחברת הפיתוח היא חברה חדשה. אולי הסרטון החדש שיוצרי המשחק שחררו, יסב מעט את תשומת הלב לעבר הפיתוח המענין הזה.

החבר'ה מסטודיו Serellan החליטו לנצל את ההזדמנות והפיקו סרטון פרודי שמתמקד באיש שלג שיהיה דמות ראשית במשחק הבא שלהם. על משקל הכלב של קול אוף דיוטי גוסטס.

כנראה שבאקטיוויז'ן לא לקחו בחשבון שבמקום שכולם ידברו על המנוע ה"חדש" שלה, רובם יהיו עסוקים בלהתמקד בכלב הרועה הגרמני שכיכב בסרטונים של Call of Duty: Ghosts שחתמו את אירוע ההכרזה של ה- Xbox One.

קצת על TAKEDOWN

משחק היריות הטקטי Takedown ינסה להחזיר את עטרת SWAT 4 ו- Rainbow Six הקלאסיים, ליושנה. כריסטיאן אלן (המזוקן בסרטון) הוא מעצב ראשי, יוצא חברת יוביסופט שעבד בשנים האחרונות על סדרת Tom Clancy's Ghost Recon. לאחר שפרש מיוביסופט, הוא הקים סטודיו בשם Serellan , וגייס אנשי פיתוח בעלי ניסיון במשחקי יריות ושעבדו בחברות כמו Red Storm Entertainment, Monolith, Surreal, Microsoft.

Takedown-tactical-shooter

המשחק יכיל קמפיין לשחקן יחיד, מצב Co-op, ומצב מרובה משתתפים (מולטיפלייר) , ומיועד לצאת למחשב האישי (מבט מגוף ראשון) ולקונסולות PlayStation 3, Xbox 360 (מבט מגוף שלישי) במהלך השנה הקרובה. הסטודיו חתם על חוזה הפצה עם חברת 505Games.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות