כמה מרוויח בשנה הבוס הגדול של Call of Duty?

בובי קוטיק, מנכ"ל אקטיוויז'ן – בליזארד, הוא אחד המנכ"לים המרוויחים ביותר באמריקה. בשנת 2012, קוטיק לקח הביתה משכורת שנתית של  64.9 מיליון דולר.

activision-blizzardמנכ"ל Activision Blizzard בובי קוטיק עשה יותר מ 64.9 מיליון דולרים בשנה שעברה, על פי הצהרה רשמית שהוגשה לרשות לניירות ערך. סוכנות הידיעות רויטרס, מדווח כי קוטיק הוא אחד המנכ"לים בעלי השכר הגבוהים ביותר בארצות הברית. קוטיק, החל את דרכו בחברה כדירקטור ומנכ"ל Activision Inc, מאז פברואר 1991 ועד יולי 2008, שנה בה הפך למנכ"ל Activision Blizzard אחרי המיזוג הענק בין שתי החברות.

השכר בפועל של קוטיק בשנה שעברה היה קצת יותר מ -2 מיליון דולרים, כפול ממשכורתו בשנת 2011. מענקים בסך 2.5 מיליון דולרים ובונוסים בסך 4.4 מיליון דולרים בשנת 2012 שהיו חלק מתכנית התמריצים השנתית של החברה, הקפיצו לו את המשכורת. אך את הכסף הגדול, קוטיק עשה ממימוש מניות בשווי של  יותר מ 55.9 מיליון דולרים.

בובי קוטיק, 65 מיליון סיבות לחייך…

בשנת 2011 אגב, לא הוענקו לקוטיק מניות והשכר הכולל שלו היה 8.3 מיליון דולרים בלבד..

מנהלים בכירים נוספים בחברה יכולים להיות גם כן מרוצים: מנכ"ל הכספים דניס דורקין הביא הביתה משכורת שנתית נאה של 13.4 מיליון דולרים, ואילו מייק מורהיים, נשיא והמנכ"ל של Blizzard Entertainment, עשה יותר מ -9 מיליון דולרים.

שנת 2012 הייתה שנת שיא לחברת Activision Blizzard, בכל פרמטר: הכנטות שיא של 4.85 מיליארד דולר ורווח נקי שהוכפל והגיע לשיא של 1.1 מיליארד דולר כשברבעון האחרון של (Q4) היא הצליחה להגיע להכנסות של 1.77 מיליארד דולר, לעומת 1.41 בשנה שעברה. 32% מההכנסות הגיעו מהסקטור הדיגיטלי של החברה ושברו שיא חדש של 1.54 מיליארד דולר הכנסות. תחזית ההכנסות לשנה עמדה על 1.4 מיליארד דולר, והחברה עקפה תחזית זו.

החברה הודיעה בתחילת השנה כי הסדרה Skylanders מכרה יותר מ-100 מיליון צעצועים. בנוסף, המשחק Black Ops 2, שבר את כל שיאי המכירות בסדרה כשהצליח להניב הכנסות של מיליארד דולר תוך 15 ימים, וצפוי להמשיך להניב לחברה הכנסות במהלך השנה, בעיקר משחרורי DLC. החברה אישרה כותר נוסף השנה בסדרת Call of Duty גם ב-2013, השמועות מדברות על כותר בשם Call of Duty: Ghosts

call-of-duty-ghosts-leaked

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות