הפתעה מרעישה: Call of Duty חדש ישוחרר גם ב-2013!

מנכ"ל אקטיוויז'ן מאשר כי גם בשנה הבאה, אנחנו צפויים לקבל עוד פרק בסדרה הבלתי נדלית Call of Duty. אך הוא מנמיך ציפיות.

COD MW4
לוגו לא רשמי. (אבל צפוי)

רובכם בטח מאוד מופתעים מהעובדה שבשנה הקרובה ישוחרר כותר חדש בסדרת מחשקי היריות מגוף ראשון המצליחה, Call of Duty (כנראה שלא). במסגרת דיווח התוצאות הכספיות של החברה לרבעון האחרון, אישרה החברה את מה שכולנו כבר יודעים לנחש בקלות.  רובנו זוכרים את "פליטת הפה של קפטיין פרייס": לאחר שבכירים בחברת אינפיניטי וורד (IW מפתחת MW) הודיעו בעבר ש MW3 סימן כנראה את הפרק החותם בטרילוגיית Modern Warfare,השחקן ביל מארי שמדובב את קולו של קפטיין פרייס במשחק אישר במפתיע בראיון שהתקיים במהלך טיסה שהוא ממשיך לתרום את קולו גם לפרק הבא בסדרה MW4.
כך שאין יותר מדי הפתעות וכנראה שנזכה לראות בשנה הבאה משחק שיענה לשם 'Call of Duty: Modern Wrfare 4'. וישוחרר בנובמבר 2013.

eric-hirshberg-atvi
אריק הירשברג, מנכ"ל Activision

"בקנה אחד עם נהלי העבר שלנו, אנו מתכננים לשחרר ב(רבעון) Q4 כותר המשך לסדרת Call of Duty", כך אמר מנכ"ל אקטיוויז'ן, אך העדיף להנמיך ציפיות לכותר הבא שלטענתו "המשחק לא צפוי לגבור על הכותר המצליח של שנת 2012". ככה זה כשמדברים מול משקיעים.

המשחק Black Ops 2, שבר את כל שיאי המכירות בסדרה כשהצליח להניב הכנסות של מיליארד דולר תוך 15 ימים, וצפוי להמשיך להניב לחברה הכנסות במהלך השנה, בעיקר משחרורי DLC.

נשיא ומנכ"ל אקטיוויז'ן בליזארד, בובי קוטיק, יכול לסכם עוד שנה מוצלחת.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות