FIFA 14 – נחשף רשמית

מסי-פיפא-14-FIFA

EA Sport חושפת פרטים ראשונים על משחק הכדורגל פיפ”א 2014, תמונות ראשונות, חידושים ושיפורים. הוכרז רשמית עבור ה-Xbox 360, פלייסטיישן 3, ו-PC. (ה- Wii U שוב בחוץ)

החברה הכריזה בהודעה לעיתונות על המשחק החדש והביאה לראשונה פרטים רשמיים על פיפ”א 14.  דייויד ראטר מפיק בפועל של פיפ”א 14 אומר:

 

פיפ”א 14 הוא משחק כדורגל גדול כמו שמשחקי כדורגל צריכים להיות, מתח ולחץ לאורך כל המשחק דרך הקישור וגימור מדהים, הזדמנויות בפיפ”א 14 יהיו מתגמלת ומטרות גדולות ייראו מדהים.

התמונות הראשונות של פיפ”א 14 נחתו והמנה ראשונה מתמקדת בזוויות ופוקוס על גיימפליי וכמה מאלמנטי השליטה בכדור במשחק :

FIFA 14 חשיפה תמונות ראשונות מסי פיפא

 [nggallery id=4]

אז מה הולך להיות במשחק פיפ”א 2014?

מנוע פיזיקת כדור Real Ball Physics שיאפשר תנועת כדור אותנטית ובקרה בעיטה או מסירהשל הכדור עם יותר כוח ועידון. פיזיקת כדור מציאותית אשר קובעת את המסלולים של כדורים במשחק, מה שיאפשר לשחקנים לבעוט את הכדור בכוח ממרחק, בעיטות נמוכות עם דיוק, פצצות עם רגש, בדיוק כמו שחקני כדורגל אמיתיים.

FIFA-14-מנוע-פיזיקה

תכונה בשם ‘Pure Shot‘ שנועדה לאפשר לשחקנים להתאים את צעדיהם וזוויות הגישה לכדור, בשילוב של שיווי משקל בבעיטות מהירות.

FIFA-14-PURE-SHOT

EA טוענת כי תכונת הפיור-שוט תאפשר לשמור על מומנטום תוך כדי סיבוב בכל כיוון בזמן ריצה למרחקים קצרים, מה שיגוון את הנגיעות בכדור.

FIFA 14 סקירה

תכונה חדשה בשם Protect The Ball, תאפשרלהדוף ולחסום מגינים מהכדור תוך כדרור בכל מהירות. להגן על הכדור מיריבים דרך הקישור ולהכתיב את הקצב של המשחק.

FIFA-14-PROTECT-THE-BALL

Teammate Intelligence -האינטליגנציה המלאכותית של המשחק שופרה. כולל שיפור בשחקני הקבוצה שלכם  ידעו להפעיל לחץ על היריב ללא כדור בצורה חכמה:

FIFA 14 AI

מצב הקריירה של המשחק יקבל גם עדכון, ויביא  את העולם של הסקאוטינג המקצועי ויאפשר לשחקנים לנהל רשת גלובלית של צייד כשרונות.(Global Scouting Network)

FIFA-14-GLOBAL-SCOUTING-NETWORK

  • FIFA Ultimate Team יזכה לעדכון במצב מקוון חדש, שיעודד תחרות חברתית.
  • Social Tracker Football Club חוזר למשחק (אופציית גישוש מועדון כדורגל).
  • תכונות חדשות רבות והטבות לEA Sports מועדון כדורגל, שירות הלייב שהוא הלב של פיפ”א  עם יותר מ -500 מועדונים מורשים באופן רשמי.
  • ה- HUB של המשחק עבר שדרוג ויזואלי ויזכה לעיצוב חדש

FIFA 2014 First Screenshots 08

תאריך שחרור המדויק פיפ”א 14 לא נמסר על ידי EA, אבל משחקי כדורגל באופן מסורתי מושקים בחודש ספטמבר.

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות