קונסולת Xbox 720 תיחשף ב-21 במאי [שמועה]

xbox720דיווח חדש של The Verge טוען כי מיקרוסופט תחשוף את קונסולת הדור הבא שלה באירוע שיתרחש בחודש מאי, בדומה להצהרה משבוע שעבר של האנליסט קולין סבסטיאן.  לפני 3 ימים צוטט פול ת'ורות כי מיקרוסופט מתכננת אירוע Xbox ב 21 לחודש מאי, וכנראה שמדובר בתאריך הסופי להכרזת ה-Xbox של הדור הבא.  מיקרוסופט אגב, תכננה במקור אירוע 24 באפריל.

מקורות המכירים את תוכניותיה של מיקרוסופט Xbox חשפו כי האירוע המדובר יהיה במקום קטן, עם דגש על מתן הפרטים הראשונים על ה-Xbox הבא, שם קוד דורנגו, ותוכניותיה של מיקרוסופט עבור קונסולת ה Xbox בשנת 2013. במהלך החודש הקודם נחשף מידע חדש וצילומי מסך מה Durango SDK אימתו את השמועה בנוגע לחיבור הקבוע לאינטרנט שהאקסבוקס 720 יחייב על מנת לפעול. בחור עצבני בשם פרנסיס הגיב בדרך משלו לחשש זה.

מיקרוסופט צפויה לקיים חשיפה מלאה לקונסולת הדור הבא שלה בתערוכת-E3 בתחילת יוני. החברה הודיעה לאחרונה כי ה-Xbox תהיה חלק מהאג'נדה שלה בכנס שבסוף יוני, שבו מפתחים צפויים ללמוד על תכניות של הדור הבא של החברה. סביר להניח כי תוכנת ההפעלה וממשק ה Xbox של הדור הבא יבוסס על Windows 8, כחלק מהאסטרטגיה של החדרת מערכת ההפעלה החדשה של הוונידוס והצבתה בלב המוצרים והשירותים שלה. עם אירוע ה-Xbox בסוף מאי, לצד E3 ביוני, נראה כי עומד להיות קיץ עמוס ולוהט עבור ה-Xbox.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מדובר במחשב גיימרים שעולה רק שליש (בערך) מהמחיר של מחשב עם אותו מעבד וכרטיס

אז בעצם מדובר במחשב גיימרים נחות, שאי אפשר לשדרג.

יששש!
אז האקסבוקס שלי תהיה יפה כמו המחשב שלי, בשורה ראשונה טובה על הxbox