הבחור הזה לקח מאוד קשה את הדיווח כי Xbox 720 תדרוש חיבור קבוע לאינטרנט

למרות שמיקרוסופט עדיין לא הכריזה על הקונסולה החדשה שלה, אחד הנושאים המדוברים ביותר בתקופה האחרונה נוגעת לשמועות ולדיווחים כי ה-Xbox 720 תחייב חיבור קבוע לאינטרנט. אך כבר לא מדובר בשמועות לא מבוססות, יש כבר מספיק אתרים שמדווחים גם השבוע כי מספר מקורות אישרו שהקונסולה הבאה של מיקורוספט תחייב חיבור קבוע לאינטרנט וכי העניין הזה כמעט סגור. מנהל קריאייטיב במיקרוסופט סטודיו, Adam Orth לא מבין על מה כל המהומה של חיבור קבוע לאינטרנט ומצייץ בטוויטר שלו,  שכל מכשיר היום מחובר לאינטרנט באופן קבוע :

Adam Orth

הציוץ הזה של אדם הכעיס לא מעט אנשים, לטעון שכל מכשיר היום מחובר לאינטרנט זה שטויות, כי בכל מכשיר יש את האפשרות גם לבטל את החיבור לאינטרנט ועדיי לדבר, אם זה סמארטפון, או לשמוע מוסיקה. ובכלל, קונסולת משחקים היא לא מכשיר סלולרי וכשמדובר במשחקים, חיבור קבוע לאינטרנט יגרור אחריו שורה של בעיות עם DRM (ראו: SimCity), ההשוואה הזו לא במקום. Manveer, איש פיתוח בחברת Bioware, לא נשאר חייב והגיב לטוויטר שלו, הנה השיחה:

לפני שבועיים הגיע מידע חדש וצילומי מסך מה Durango SDK שמאמתים את השמועה האחרונה בנוגע לחיבור הקבוע לאינטרנט שהאקסבוקס 720 יחייב על מנת לפעול. משחקים יחייבו התקנה על הכונן הקשיח:

  • הקונסולה תהיה מוכנה באופן מיידי כאשר משתמשים ירצו לשחק, ותמיד תשמור על חיבור לרשת, כדי שהתוכנה וקונסולת משחקים תמיד תהיינה זמינות. “Always On, Always Connected”
  • לכל קונסולת Durango תהיה כונן קשיח, בעל נפח אחסון גדול מספיק כדי להחזיק מספר גדול של משחקים. כל המשחקים יהיו מותקנים על הכונן הקשיח. לשחק מהדיסק האופטי הוא לא אופציה.
  • הקונסולה תגיע עם כונן Blu-Ray , מדיה דיסק תשמש להפצה, אבל במהלך משחק, משחקים לא יעשו שימוש בתוכן של הדיסק האופטי, אלא יחייבו התקנה.
  • מערכת ההתקנה תוכננה לאפשר לשחקנים להתחיל לשחק, תוך כדי ההתקנה של המשחק.
  • כל קונסולת Durango תימכר עם חיישן Kinect חדש באיכות גבוהה, שיידרש למערכת לפעול.
  • בקר השליטה לקונסולה החדשה יעבור שיפורים. תהיה בו קישוריות השהיה נמוכה אלחוטית לקונסולה, וארגונומיה משופרת.

xdk5 Durango XDK

למרות שמדובר עדיין בשמועות, מיקרוסופט עדיין לא אישרה סופית מידע זה מאחר ועדיין לא הכריזה על הקונסולה החדשה שלה. אחרי ההכרזה של סוני PS4, מיקרוסופט צפויה להכריז על קונסולת הדור הבא שלה, Xbox 720 בחודש אפריל, במהלך אירוע חגיגי. למרות שאנליסט בכיר הודיע השבוע כי ההכרזה תתקיים בחודש מאי.

אתם מוזמנים בינתיים להצביע בסקר: "מי תהיה מלכת הקונסולות של הדור הבא?"

מערכת התגובות
התראה
9 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חחח זה בצחוק… אני סאב שלו הרבה זמן הוא אחד האנשים הכי מעניינים שראיתי..
למה הוא שמן? מחלה שהוא לא יכול לצאת ממנה..

אכן.

סרטון החשיפה האישי שלו היה מרגש

http://gamepro.co.il/2013/04/14/who-are-you-francis-boogie2988/

בחיי הבן אדם הזה חולה נפש

אברבנל דחוףףף חחח

חחחח קורע

חחחחחחחח יותר טוב שהוא יתחיל ללכת קצת.

דווקא חשבתי…על משהו יותר גרוע שכדאי לו לחשוב. http://www.youtube.com/watch?v=ZIam6xDh76M&safe=active
🙂