Steam: השקת לינוקס רשמית

Valve משיקה חגיגית את Steam למערכת הפעלה ל Linux. יש גם מבצעים.

משתמשי לינוקס יכולים סוף סוף להרגיש קצת יותר מרוצים, כשמערכת סטים הפופולרית, עברה את שלב הבטא והגיעה לשלב הסופי, ההשקה. גרסה זו תומכת גם ב-Big Picture mode, פונקציה המאפשרת אופטימיזציה לרזולוציה של משחקים כך שיוכלו לרוץ על מסכי HD , ללא איבוד משמעותי של הגרפיקה ושימוש בבקר משחקים. משתמשים יכולים להוריד את גרסת הסטים דרך Ubuntu Software Center.

steam-for-linux-sale

לרגל ההכרזה, סטים מציעה במבצע, 50 משחקים שונים המותאמים למערכת ההפעלה, בהנחה של בין 50-75 אחוזים. , המבצע יסתיים ב- 21/2/13. חלק מהמשחקים המוצעים בהנחה הם:

"ההכרה של Steam באובונטו מדגימה דרישה גוברת למערכות פתוחות מגיימרים ומפתחי משחקים", אומר מנהל פיתוח נאפליקציות של אובונטו, דוד פיטקין. "אנו מצפים שמספר הולך וגדל של מפתחי משחק יכללו את אובונטו בתוך פלטפורמות היעד שלהם. אנחנו מצפים לראות גם משחקי AAA שפותחו עם אובונטו".

steam-linux-client

"אנחנו מעריצים גדולים של לינוקס", אומר אלן לדבאק, מפתח בחברת Croteam (מפתחת Serious Sam)  . "זה כמו מערכת הפעלה אינדית, הבית המושלם עבור משחק אינדי שלנו. ומי יכולים להיות יותר טובים להוביל מהלך שכזה למשחקי לינוקס מאשר Valve?"

שירות Steam כבר זמין למערכות הפעלה Windows, Mac OS, ועכשיו לינוקס. השבוע החברה כיכבה בכותרות בנוגע לפיטורים שנעשו בחברה ושגררו לשמועות על בעיות בפיתוח Steam Box.

מתחרתה של סטים, Origin, השייכת לחברת EA, הוכרזה רשמית ל-Mac OS בחודש שעבר, והגיעה כבר ל-39 מיליון משתמשים רשומים.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות