Disney Infinity – כל המידע והפרטים כאן

disney-infinity-כל הדמויות

Disney Infinity– התשובה של דיסני ל- Skylanders.

רק השבוע פרסמה חברת אקטיביז'ן נתונים מרשימים בנוגע למכירות ההיסטריות למשחקי Skylanders. אם חשבתם שחברת דיסני, תשב בצד ותסתכל איך חברה צעירה כמו אקטיביז'ן עושה לה בית ספר בעולם הדמיוני, מבוסס הדמויות, שהיא המציאה, ולא תעשה כלום, תחשבו שנית… בכל זאת, דיסני בתחום משנת 1923.

ב- 20/12/2012 נחשף לראשונה המשחק הבא של החברה, בשם 'Disney Infinity', באתר Polygon. במסיבת עיתונאים השבוע, בלוס אנג'לס, ארה"ב, החברה חשפה פרטים חדשים אודות הפרוייקט השאפתי שלה. חברת הפיתוח היא Avalanche Software, ומדובר בפרוייקט דומה להפליא ל- Skylanders, רק שבמקום מפלצות חדשות, דיסני תשלב לתוך העולם של המשחק, דמויות רבות ומוכרות מהעולם הקסום והאינסופי של דיסני, ומעולם סרטי האנימיציה של Pixar (שנרכשה ע"י דיסני).

Disney-Infinity משטח

כרגע אין מידע אם דיסני תכניס למשחק גם דמויות מתוך העולמות של Marvel או 'Star Wars'.(שגם נרכשו ע"י דיסני).

חבילת הבסיס – starter pack

דיסני מכוונת להשקה בחודש יוני השנה, ההשקה תכלול חבילת בסיס, במחיר של 75$, שתכלול שלוש דמויות מתוך: 'משפחת סופר על' ('The Incredibles'), 'שודדי הקאריביים' ('Pirates of the Caribbean'), ו'בית ספר למפלצות' ('Monsters University'), כי בישראל, אוניברסיטה עוד עלולה להפחיד את הילדים בגיל כל-כך צעיר. כל דמות נוספת, מתוך היצע של 30 דמויות,  תעלה 13$.

Disney-Infinity חבילת הבסיס

בדומה ל- Skylanders, חבילת הבסיס תגיע עם משטח מיוחד להצבת הדמויות, דיסק התקנה של המשחק, שיהיה משחק אקשן מגוף שלישי וחיבור לאחת מהפלטפורמות שהשחקן יבחר לעשות בהן שימוש.

disney-infinity-דמויות בובות

גו'ן פליסנטס, ראש מדור האינטראקטיב של דיסני, אומר כי: "אתה יכול לשחק עם דמויות דיסני האהובות עליך ללא גבולות. כל הדמויות הללו, יפגשו יחד, בפעם הראשונה, ותהיינה מוכנות לאינטרקציה ביניהן". המשחק יהיה נגיש לכולם, מדובר במשחק שהוא מולטי פלטפורמה, כך שיהיה זמין לסמרטפונים, טאבלטים ומחשבי כף-יד, וכמובן לפלטפורמות המשחקים המובילות.

תיבת הצעצועים: ה-Toybox

אחד החידושים הוא ה-"toybox", המוד היצירתי של המשחק שיכיל מצבי הדרכה בסיסיים, משימות מבוססות הרפתקאות, ועורך שלבים מרשים שינסה להוכיח שגם הוא מסוגל ליצור דברים גדולים כמו במשחק Minecraft, וזה לא נכתב בציניות. המפתחים שעובדים על המשחק, כבר הצליחו ליצור חללית אנטרפרייז ענקית. תוסיפו לזה את אופציית ה'עורך הלוגי' ("logic editor") שיאפשר תכנות בסיסי, בכדי ליצור משחקים צדדיים למשחק, עולמות חדשים ועוד.

Disney Infinity טויבוקס TOYBOX

אז כפי שהבנתם המשחק יכיל מצב אונליין, כך ששחקני אינפיניטי יוכלו לבנות שלבים ולהעלות את היצירות שלהם ממצב ה- 'toybox' ולשתף אותם עם משתמשים אחרים, שיוכלו להוריד אותם. מצב זה גם יאפשר לשחקנים למזג ולהתאים דמויות, לתת לשחקנים תחושה שהם בעצם משחקים עם צעצועים בתוך עולם וירטואלי של משחק אקשן שהם יצרו.

Toybox דמויות

התכניות למשחק Disney Infinity הן גדולות ושאפתניות, ובכדי להגיע לכמעט כל אדם בעולם, שלבטח, גדל על אחת מהדמויות השייכות לחברה, המשחק יהיה מולטי פלטפורמה ויהיה זמין לסמרטפונים, טאבלטים, וכמובן לפלטפורמות המובילות – Wii U, PS3, Xbox 360, Wii, 3DS, PC. כרגע אין מידע לגבי הויטה- PS Vita.

מקור: Kotaku

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות