יוצר DayZ מביע זעם על 'The War Z'

דין הול, יוצר מוד הזומבים המשובח, DayZ, המבוסס על משחק הסימולציה הצבאית Arma 2, מודיע כי המשחק המלא של DayZ יהיה מוכן לפני חודש אפריל.

הוא מספר כי הדחייה הקודמת של המשחק המלא, גררה תגובות שדי פגעו בו והוא אף חשב לבטל את מעורבותו בפרויקט. אך יותר מהכל, מכעיס אותו אדם אחד שאחראי למשחק מאוד מסויים. הלוזר אשר רימה את עולם המשחקים כולו, סרגיי טיטוב, והמשחק 'The War Z'.

war_z_log-100005394-large

"אני מאוד כועס. אני די נפגעתי באופן אישי כי כל אחד יכול לראות כמה דומים שני עולמות המשחקים, ואם הגיימר הממוצע יודע להצביע על מי המקור ומי החיקוי, אדם מן השורה, לא יכול לדעת וכבר יצא לי לפגוש אנשים, דרך מכרים, שהייתי צריך להסביר להם את כל הסיפור.

דין הול, יוצר DayZ

אני לא חושב שמישהו מכיר את ההרגשה, שאתה משקיע במשהו את כל החיים שלך ולוקח סיכונים ואז מקבל משחק חיקוי כמו The War Z שמוציא אותך מהמפרשים. המקרה הזה  לא עשה את החיים שלי נעימים, ואני לא מסכים לחלוטין עם התנהגות המפתחים שם כלפי הצרכנים והדרך שבה הם טופלו."

סרגיי טיטוב

שחרור המשחק יגיע לאחר הביטא שהכריזה עליו החברה לפני כשבועיים, ודין רק מעדכן כי המפתחות לביטא יחולקו בצורה איטית, כמו גם פתיחת השרתים לטסטרים.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=mOB7YGgREFg]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סרגיי הזה אפס אחד גדול