Logitech יוצאת מתחום הציוד ההיקפי לקונסולות

במהלך שיחת ועידה, בנוגע להכנסותיה לרבעון שהסתיים ביום החג בחודש דצמבר, חברת Logitech חשפה נתונים מדאיגים. הרבעון השלישי של שנת 2013 הפיסקלית לא היה מדהים במיוחד, וזאת בלשון המעטה. בתקופה המקבילה בשנה שעברה, דיווחה החברה על רווח נקי של 55 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של 194 מיליון דולר בדו"ח הרווח האחרון שלה.

gamepads

כתוצאה מכך, חלק מהחטיבות של Logitech יעברו למתכונת מצומצמת, ואילו אחרים יופסקו לגמרי. ""זיהינו מספר קטגוריות מוצרים שאינם מתאימים עוד לכיוון האסטרטגי הנוכחי שלנו, ואנו יוזמים כעת תהליך שנועד לעצור את התדרדרות הפיננסית של החברה, ובכוונתנו להפסיק מוצרים שאינם אסטרטגיים, כגון מעמדי רמקולים (Docks) וציוד היקפי לקונסולות המשחקים", אמר נשיא ומנכ"ל Logitech, בראקן פ. דארל (Bracken P. Darrell).

logitech-ceo-bracken-p-darrell
נשיא ומנכ"ל Logitech. צילום: רויטרס

בעוד אביזרי הציוד היקפי לקונסולות של Logitech ייעלמו, היצע האביזרים למשחקי המחשב (PC) של החברה יישאר ללא שינוי. צעדי הפחתת עלויות אלו צפויים להיכנס "עד סוף השנה הקלנדרית 2013."

logitech_pc-gear
ציוד היקפי ל-PC ללא שינוי

אל תדאגו בקשר לציוד היקפי שרכשתם לקונסולה, של חברת Logitech, מדובר ברוב המקרים במוצרים איכותיים, והם לבטח ימשיכו להתקיים, ולא יתפוררו לערימות של אבק בקרוב.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x