10 משחקי יריות מגוף ראשון בחינם ברשת שאסור לכם לפספס (2013)

מלבד משחקי היריות שרובכם מכירים ושעולים לכם כסף, כדאי לדעת כי קיימות אלטרנטיבות חינמיות שלפעמים עשויות אף להפתיע. הסקירה מתפרסת על פני 3 עמודים ורוב המשחקים מומלצים.

חלק מהמשחקים ברשימה, אתם בטח מכירים, אבל יש עוד כמה משחקי יריות מגוף ראשון (FPS), חינמיים ברשת, שאולי ברחו לכם מהרדאר ושכדאי לכם לבחון. הרשימה מתמקדת במשחקי יריות מגוף ראשון צבאיים, לכן משחק כמו TF2 המצוין, שולב רק בהערות בסוף. אז בפעם הבאה שתמצאו את עצמכם מול המחשב מחפשים במה לשחק, תבדקו את הרשימה הזו:

1. 'PlanetSide 2'

PlanetSide 2 משחק יריות חינמי ברשת

PlanetSide 2 הוא משחק יריות המוני ברשת שפותח תחת Sony Online Entertainment והחל כביטא סגורה עד לשחרורו. המשחק זמין להורדה בסטים ויהיה ללא תשלום בניגוד לקודמו שהיה בתשלום חודשי.

PlanetSide 2 מתרחש במקום שנקרא Auraxis. הלחימות יהיו בעיקר על כיבוש טריטוריות חשובות ושליטה על משאבים יקרים. כל שדה קרב מכיל את שני האלמנטים האלה שהם כאמור מרכז הלחימה. המשחק מחולק ל-3 אימפריות והאימפריה שתצליח לכבוש את הטריטוריות בשדה הקרב יזכו לבונוסים כגון דלק, תחמושת, טכנולוגיה ועוד. לחצו להורדת המשחק בחינם דרך [button color="black" size="small" link="http://store.steampowered.com/app/218230/" target="blank" ]Steam[/button]

[divider]

2. 'Tribes: Ascend'

Tribes: Ascend הנו משחק יריות בגוף ראשון שפותח על ידי חברת Hi-Rez Studios, מדובר על סדרה מיתולוגית שזכתה להצלחה אדירה בזמנו ופותחה במקור ע"י חברת Dynamix וכעת חוזרת בגרסה חינמית.

Tribes Ascend משחק יריות בחינם

Tribes: Ascend שונה מכל משחק יריות שאתם מכירים, התנועה שלכם לכל אורך המשחק מתרחשת בעיקר באוויר, באמצעות Jetpacks. מצבי המשחק כוללים Team Deathmatch, Capture The Flag ו Rabbit. לחצו להורדת המשחק בחינם דרך [button color="black" size="small" link="http://store.steampowered.com/app/17080/" target="blank" ]Steam[/button]

[divider]

3. 'Blacklight: Retribution'

מדובר בכותר ההמשך למשחק לBlacklight: Tango Down, ששוחרר ב-2010. בכותר החדש, ניסתה החברה לפתור חלק מהבעיות של הכותר המקורי ואף הצליחה בחלק מהמקרים.

Blacklight-Retribution-משחק יריות חינמי ברשת

בין המאפיינים הבולטים הם HRV (המאפשר לך להסתכל דרך קירות על שותפים או אויבים) ו- hardsuit, שריון די דומה ל-mech מגושם. הגרפיקה מעולה, הנשקים ניתנים להתאמה אישית והמשחק מהיר אך דורש זמן הסתגלות קצר. לחצו להורדת המשחק בחינם דרך [button color="black" size="small" link="http://store.steampowered.com/app/209870/" target="blank" ]Steam[/button]

[divider]

4. 'Arma 2'

מדובר בגרסה החינמית של משחק הסימולציה הצבאי Arma 2. להבדיל מהגרסה הרגילה, אין אפשרות להגדרות גרפיקה גבוהות- HD, אין קמפיין עלילתי ואין אפשרות להנות מהמודים של המשחק. מה שכן אפשר לעשות זה לשחק במולטיפלייר, וזו בעצם הסיבה שאנחנו כאן.

arma 2 חינמי

Arma 2 הוא משחק יריות מגוף ראשון, שפותח ע"י חברת Bohemia Interactive. המשחק שונה משאר משחקי היריות שאנחנו מכירים, בזה שהוא מציע חוויית משחק ריאליסטית יותר, שכן מדובר בסוג של סימולציה צבאית ששם דגש על טקטיקה ומשחק קבוצתי. הוא לא סתם מתיימר להיות שונה ממשחקי FPS אחרים, אלא הוא באמת כזה. למה הכוונה שהוא מציאותי יותר? ירייה אחת הורגת. אם אתה נמנים על שחקני ההארדקור ונמאס לכם לרוקן מחסניות כדי להרוג אויבים, אולי המשחק הזה בשבילכם. למי שיש סבלנות ורצון להכיר צד אחר, רציני יותר של משחקי יריות, מוזמן להוריד את הגרסה החינמית באתר החברה ולהתחיל. לא לחובבי Call of Duty. לעמוד ההורדות. יש גם הורדה מהירה בטורנט.

[divider]

5. 'Battlefield Play4Free'

Battlefield Play4Free הוא משחק יריות חינמי ברשת שאפשר לשחק מהדפדפן. צרו את החייל שלכם והיכנסו למשחקים מרובי משתתפים שמתרחשים במפות הקלסיות של Battlefield.

Battlefield חינמי להורדה

כמו Battlefield Heroes, תצטרכו להירשם ולפתוח חשבון דרך EA, להתקין תוסף לדפדפן, שיתקין את המשחק. תוכלו לבחור את הקטגוריה של החייל שלכם ממבחר שכולל חובש, תוקף וצלף. את מראה החייל תוכלו לעצב לפי טעמכם האישי. לעומת הכותר החינמי הקודם, מדובר במשחק רציני ומושקע יותר ולמעט בעיות קלות של איזון, Battlefield Play4Free מזמן את חוויית Battlefield המוכרת, עם גרפיקה וסאונד לא רעים בכלל. שורה תחתונה: גרסת דפדפן קלילה ל-Battlefield 2. להרשמה למשחק.

[divider]

[divider]

1 2 3העמוד הבא

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
42 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

ללללללללללאאאאאאאאאאא אובד

ולא חייב שהיו בחינם גם 10$ זה בסדר

אתם יכולים לעשות כתבה לשנת 2015 או 2016 אני רוצה משחקים אונליין ואין משהו מיוחד חוץ מcsgo

עבד לי הורדתי דרך סטים מגניב תודה רבה רבה לכם!!!!!

עבד הורדתי דרך סטים תודה לכם !אחלה משחק !!!

משחקים מעולים אני אנסה להוריד תראשון מקווה שיעבוד!

חרא

זה לא עובד

מה לא עובד לך?

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אובד

כל המישחקים האלה יש לי במחשב

אפשר להוריד את זה לסוני 2 הו פרו אבולשין 2014

איך מורידים לא הבנתי וגם אני רוצה לסוני 2

זה משחקים למחשב (PC)

אפשר להוריד את זה לסוני 2 הו לפחות פרו אבולשין 2014

זה כן עובד

מה קרה לא הזכרתם את combat arms? משחק מעולה ומושקע יותר מAVA…

יש אותו בעמוד 3
מלא ציטרים והאקרים שם חחח

משחק יפה מי משחק ו טים פורטרס הוא מיינקרפט

הורדתי את ה-
3. 'Blacklight: Retribution

אתם אוהבים

אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אוף זה לא יורד לי

מה אתה מנסה להוריד נאור?

איפו ההורדה

אדיר

crossfire EU הוא אחלה קרוס אבל CF FG הוא CROSSFIRE שאני אישית הכי אהבתי יותר מ Nש EU הרוסי וכל השאר הוא הכי טוב וכיפי ממליץ לשחק

איך מורידים

לכל משחק יש לינק להורדה
תלחץ

למה יש פה רק 5 משחקים ?

אתה לא רואה שיש עוד עמודים לסקירה?

תודה רבה!!!

תענוג תודה!!!