LEGO Marvel Super Heroes הוכרז

האחים וורנר מכריזים כי חברת TT Games ,מפתחת את המשחק LEGO Marvel Super Heroes והוא יגיע לכל הקונסולות המרכזיות ומחשבי כף היד בסתיו 2013!


"אנחנו מאוד נרגשים להביא מספר עצום של דמויות קלסיות מהעולם של מארוול לחיים", אמר טום סטון, מנכ"ל ההוצאה לאור של TT Games. "שחקנים אמיצים יטלו חלק במשימה האולטימטיבית כדי להציל את העולם , לחקור אתרים מפורסמים בניו יורק וייקחו חלק  בהרפתקה מחוץ לכדור ארץ ביקום מארוול".

המשחק יכיל עלילה מקורית בה ניק פיורי (Nick Furyיגייס את עזרתם של גיבורי העל-איש ברזל, האלק-הענק הירוק, ת'ור, ספיידרמן, וולברין וגיבורים נוספים מכל רחבי יקום מארוול , על מנת… ניחשתם נכון! להציל את כדור הארץ מנקמת לוקי (Loki) וגלקטוס (Galactus) האיום.

המפתחת מבטיחה כי מעריצי לגו ומארוול ייהנו ממשחק הרפתקאות , גדוש בהומור, בעת שישחקו כדמויות מארוול האהובות עליהם, שכן, המשחק יכיל יותר מ-100 דמויות אותם יהיה ניתן לפתוח, דמויות מכל רחבי העולם של מארוול.

"אנו יודעים על מיליוני מעריצים של לגו ושל מארוול שרצו את המשחק הזה מזה שנים ארוכות, ואנחנו ננסה לענות לביקוש הזה דרך היקום של מארוול , כך שאם אתה נמנה על מעריצי אחת מהדמויות Spider-Man, the Avengers, Fantastic Four, X-Men, Guardians of the Galaxy ועוד ועוד, המשחק הזה הוא בשבילך!", אומר TQ ג'פרסון, סגן הנשיא, הפקת משחקים, Marvel Entertainment.

המשחק LEGO Marvel Super Heroes יהיה זמין  בסתיו 2013 ל-Xbox 360, PS3, PC, PS Vita, Wii U,  3DS ו DS ולמחשבי כף יד.


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

wootttt

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x